AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Er det et godt tegn at tindermatchen svarer på snap når det dreier seg om konkrete spørsmål (selv om det er tydelig at spørsmålet er rettet til flere; feks. "Vet NOEN...")? Selv om han ikke nødvendigvis responderer på alle andre "felles-snapper"? Anonymkode: 6186e...602
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Kan du slutte med disse postene dine hvor du analyserer hver eneste snap du får av han tinderflørten din? Du lager jo hundre innlegg om samme problemstilling.. Anonymkode: b040a...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Jeg holder litt på med en, men med oss er det bare for moro skyld og vi vet at det snart tar slutt for han drar tilbake til hjemlandet sitt om noen uker. Han svarer på absolutt alt jeg sender av fellessnapper og det som er rettet kun til han, og han svarer alltid kjapt også, så tror ikke det er noe indikator på noe spesielt. Men skulle ønske eksen min var like interessert i å snakke med meg da vi var sammen 😜 Anonymkode: 393e1...f1e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Ja, men slutt å overanalyser alt. Anonymkode: 3a832...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå