Gå til innhold

Bruke finn småjobber til flytting av vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bruke finn.no sin småjobb tjeneste i forbindelse med flytting. Sofa, bord og stoler regner jeg med går greit. Men blir en vaskemaskin ned 3 etasjer med trapper, inn i heis og på plass på flislagt bad for tungt/risikabelt når bærerne er "uprofesjonelle" ?

Anonymkode: 2b831...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres livsfarlig ut... noen amatører som er ute etter litt lettjente penger melder seg, og mister taket på den i trappa så den ramler ned og slås i stykker. Kanskje havner den oppå en av fyrene også...

Jeg ville anlitet et flyttebyrå. Få de til å ta alt, så er du forsikret og kan lene deg tilbake med en kopp kaffe og vente på at alt er båret inn i ny bolig 🙂

Anbefales varmt. Jeg betalte 5500 til flyttebyrået i 2016 da jeg flyttet fra Akershus til Oslo. Utrolig praktisk. Det eneste jeg bar ut og inn selv, var pc'en min. Alt annet, ned til den minste lampe, var det flyttebyrået som bar ut av gammel bolig, fraktet til Oslo og så bar opp tre etasjer uten heis. En haug tunge bokkasser, vitrineskap... ja alt! Jeg bare slappet av og ventet.

Anonymkode: a7fc4...ea9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...