Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

har kommet opp i en alder der huden i ansiktet begynner å sægge. Er samtidig i tidlig overgangsalder, så merker godt at det siste året har det skjedd mye. 

Er ungdommelig til både bens og i sinn, og har ett barn på sju. 

Lurer på om noen i 40-åra bruker fillers her inne, og deres erfaring med det? 

Jeg skal ikke ha noe i leppene, men kun løfte litt hamsterposer. 

Erfaringer? 

Anonymkode: 5b5f3...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

har kommet opp i en alder der huden i ansiktet begynner å sægge. Er samtidig i tidlig overgangsalder, så merker godt at det siste året har det skjedd mye. 

Erfaringer? 

Ingen? 🙈

Skrevet

Gå til en klinikk for konsultasjon så vil de gi deg et svar som er basert på fagkunnskap.  Det er mye man kan gjøre for å bli "yngre" uten kirurgi. 

Anonymkode: 121b6...88d

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en klinikk for konsultasjon så vil de gi deg et svar som er basert på fagkunnskap.  Det er mye man kan gjøre for å bli "yngre" uten kirurgi. 

Anonymkode: 121b6...88d

Jeg har vært hos ei som er veldig dyktig. Og fått info om hva som kan gjøres. Jeg er kun ute etter personlige erfaringer, og om noen ev vil dele her inne. 😊

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

Erfaringer? 

Dytter denne igjen 😊

Skrevet (endret)

Det kommer nok noen etter hvert. Eller let i tråder som allerede er laget.

Jeg synes Eger Skin Clinic og dems plasmapen ser bra ut for det jeg evt. vil gjøre noe med. 

Har ikke fått time som passet for konsultasjon, men ellers skal jeg gå for dette. 

Her er deres instagram hvor man ser resultater... https://www.instagram.com/explore/locations/37742264/eger-skin-clinic/

De er de eneste som har slik pen. Minner meg litt om sløyd og når vi ; Bilder+til+Flintaposten+uke+44+003.jpg

:lol:

images?q=tbn:ANd9GcSOrNN0qXb4gD6585tMKtZ

Endret av Wonders
Skrevet
4 timer siden, Wonders skrev:

Det kommer nok noen etter hvert. Eller let i tråder som allerede er laget.

Jeg synes Eger Skin Clinic og dems plasmapen ser bra ut for det jeg evt. vil gjøre noe med. 

Har ikke fått time som passet for konsultasjon, men ellers skal jeg gå for dette. 

Her er deres instagram hvor man ser resultater... https://www.instagram.com/explore/locations/37742264/eger-skin-clinic/

De er de eneste som har slik pen. Minner meg litt om sløyd og når vi ; Bilder+til+Flintaposten+uke+44+003.jpg

:lol:

images?q=tbn:ANd9GcSOrNN0qXb4gD6585tMKtZ

Du skal løfte øyelokk ja. Jeg gjorde det for endel år siden. Fikk det offentlig da jeg hadde problemer med syn og hodepine. 

Denne gang vil jeg teste fillers for å få tilbake litt fylde, da det har sunket sammen endel. 

Pennen er helt fantastisk har jeg hørt 😊 Lykke til 

• Liker 1
Skrevet

Vær forsiktig med plasmapen, gå til noen som har mye erfaring. Jobber i bransjen og har sett pigmentforandringer etter bruk av plasmapen. Har du mørk hud må du ikke gjøre det. 

Anonymkode: 560a5...126

Skrevet

Mange av disse klinikken vil jo bare selge og tjene penger. Så vet ikke hvor gode råd man egentlig får det. Mitt inntrykk er at fillers egentlig sjeldent blir så veldig bra. 

Anonymkode: af9ab...8c5

Skrevet
På 24.8.2018 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Vær forsiktig med plasmapen, gå til noen som har mye erfaring. Jobber i bransjen og har sett pigmentforandringer etter bruk av plasmapen. Har du mørk hud må du ikke gjøre det. 

Anonymkode: 560a5...126

Har du kjennskap til plasmapen? Er dette varig resultat? Aldri hørt om før så ble litt nysgjerrig 

Skrevet

Jeg har prøvd fillers, litt under øynene og i "marionettelinjene". Jeg fikk en god fylde, men jeg likte ikke resultatet. Ansiktet forandret seg, og trekkene mine forsvant. Jeg fikk den der kunstige looken som er vanlig blant kjendiser, bare en light versjon. Og kunne ikke vente til det forsvant.

Nå klarer jeg å spotte hvem som har tatt fillers på lang avstand. Det er en slags unaturlig, puteaktig greie som sjelden ser bra ut. 

Anonymkode: a1cca...93c

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd fillers, litt under øynene og i "marionettelinjene". Jeg fikk en god fylde, men jeg likte ikke resultatet. Ansiktet forandret seg, og trekkene mine forsvant. Jeg fikk den der kunstige looken som er vanlig blant kjendiser, bare en light versjon. Og kunne ikke vente til det forsvant.

Nå klarer jeg å spotte hvem som har tatt fillers på lang avstand. Det er en slags unaturlig, puteaktig greie som sjelden ser bra ut. 

Anonymkode: a1cca...93c

Ja det er det som er greia. Det er ekstremt lett å spotte. Det syns selv om man ikke tror det selv. Det samme med fillers i leppene. 

Anonymkode: af9ab...8c5

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har tatt fillers (juvederm) i det såkalte nasiolabiale området. Er 36 år. Resultatet viste umiddelbart, og det varer over flere måneder. Jeg er veldig fornøyd. Ser naturlig ut og har ikke påvirket mimikken min. Fikk god konsultasjon først, og skal til etterkontroll og ev. etterfyll/justering om to uker. Behandleren var nøye med å ikke sette i for mye. 

Anonymkode: c577c...605

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...