Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag møtte jeg på en mann i en trapp, som jeg fikk helt sjuk øyekontakt med. Nå, mange timer senere, får jeg han ikke ut av hodet og angrer på at jeg ikke bare turte å rope ut noe etter han 😅 

Selv om det kanskje bare var tiltrekning og ikke kjærlighet ved første blikk, så lurer jeg på om noen her inne har opplevd nettopp kjærlighet ved første blikk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

100 % ja. Det finnes absolutt. 

Skrevet

Ja: nesten alle jeg har forelsket meg i, har startet på tilsvarende måter som det der. Men har til gode at det blir noe langvarig av det dessverre. Jeg tror en del menn ser sånne ting som "for enkelt". 

Anonymkode: 964ba...614

Skrevet

Aldri opplevd ved FØRSTE BLIKK. men etter kort eller lengre bekjentskap.

Skrevet

No, the only kind of love I’ve experienced was hate

Anonymkode: 710a1...921

Skrevet

JA!!

Men ble vi sammen? NEI!!

Anonymkode: cf102...7d5

Skrevet

En ting er at forelskelse og kjærlighet er en illusjon, noe annet er å ikke forstå dette her selv.

Nei du er ikke forelsket i en person, du er forelsket i drømmebilde av et menneske, og det drømmebildet er oppe i din egen hjerne og mest sannsynlig er du bare forelsket i dine egne dagdrømmer.

- For hvorfor ellers skal mennesker forelske seg i folk dere ikke kjenner?

Skrevet

Ja, har opplevd det med en eks. Vi var sammen i 3 år. Første gang jeg så han ble jeg helt gele i kroppen og klarte ikke oppføre meg normalt. Fikk ikke øynene vekk fra han, alt jeg ville var å bli holdt og kysset av han 😂 Han var det vakreste jeg noen sinne hadde sett, ble helt slått ut av han! 

Han fortalte da vi ble sammen at han følte det på samme måte den dagen vi møttes første gang. Jeg var i et annet forhold da, som jeg avsluttet 2 uker etterpå. Og da ble han min💜

Dette er 16 år siden og en del av meg elsker han fremdeles.. 

Anonymkode: 9afde...24d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har opplevd det med en eks. Vi var sammen i 3 år. Første gang jeg så han ble jeg helt gele i kroppen og klarte ikke oppføre meg normalt. Fikk ikke øynene vekk fra han, alt jeg ville var å bli holdt og kysset av han 😂 Han var det vakreste jeg noen sinne hadde sett, ble helt slått ut av han! 

Han fortalte da vi ble sammen at han følte det på samme måte den dagen vi møttes første gang. Jeg var i et annet forhold da, som jeg avsluttet 2 uker etterpå. Og da ble han min💜

Dette er 16 år siden og en del av meg elsker han fremdeles.. 

Er det slutt nå ? 

Anonymkode: b87a5...e0e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det slutt nå ? 

Anonymkode: b87a5...e0e

Det tok slutt etter 3 år da jeg var for sjalu på alle jentene som var helt ville etter han hvorenn vi gikk.. 🤷 Han er gift og har barn nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...