AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Har blondt (bleket) hår. Har veldig lyst å prøve mørkt hår, da det er sikkert 10år siden sist. Finns det hårfarge som går ut etter ett par vask o.l ? Har så lite lyst å farge permanent itilfelle jeg kommer til å angre 🙈 Anonymkode: 011c8...286
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Den går ikke ut når du har bleka håret. Anonymkode: f7ad0...c6e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Det går ikke ut igjen, hilsen blondine Anonymkode: 2cef0...c08
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har blondt (bleket) hår. Har veldig lyst å prøve mørkt hår, da det er sikkert 10år siden sist. Finns det hårfarge som går ut etter ett par vask o.l ? Har så lite lyst å farge permanent itilfelle jeg kommer til å angre 🙈 Anonymkode: 011c8...286 Joo du kan farge håret ditt uten at det blir permanent farge. Jeg har nylig farget håret mitt fra blondt til brun. Brukte "revlon nutri coulor mask" som er en slags shampo med farge. Ellers så kan du bruke glansvask, f.eks "L'ORÉAL CASTING CRÈME GLOSS" jeg er iallefall fornøyd med at håret ble litt mørkere, det vaskes dessuten ut for hver dusj jeg tar. Jeg kan lett gå tilbake til blondere senere fordi jeg ikke bruker permanent farge. Anonymkode: e7d4b...1c5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Glemte å tilføye, den glansvasken går aldri helt 100 % ut av håret. Men det er iallefall mye bedre å bruke dette i forhold til permanent farge Anonymkode: e7d4b...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå