AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Om man oppgir at den er fake? Anonymkode: 1a875...a2e
Atea Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Om man oppgir at den er fake? Anonymkode: 1a875...a2e Vet ikke, men det er ikke lov å selge uekte varer under merkenavn. Tror man lett blir rapportert eller anmeldt. De har rutiner på det håper jeg.
Vera Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Det er i hvert fall ikke lov å selge møbler som er fake, enten man oppgir at de er fake eller prøver å selge dem som ekte. Det er lov å kjøpe fake til privat bruk, men ikke å omsette varene. Så, om man handler fake blir man med andre ord aldri kvitt dem 😛
T-Rex Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 (endret) Nei. I Norge (merk: i Norge) kan du importere falske merkevarer til eget bruk, men ikke beregnet på salg. Hvis du har én veske du har kjøpt og brukt selv, og selger den privat, får du neppe politiet etter deg. Men jeg tror ikke du skal prøve å selge på finn.no. Dette er forholdsvis lett å google, og jeg gidder ikke å gjøre det for deg. Du kan forøvrig søke her på forumet; det har vært oppe før. Endret 22. august 2018 av T-Rex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå