AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hei! Jeg går nå på privatskole for å ta opp matematikk -1p og 2p. Har dere noen gode studieteknikker på lager å dele med meg? Jeg sliter litt med at jeg glemmer fort det jeg har lært, når det kommer til tall. Anonymkode: 20f94...a46
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Repeter ofte. Gjør minst en time matte hver dag. Det beste tipset jeg kan gi deg er å begynne tidlig å gjøre eksamens oppgaver. Trenger ikke gjøre så mye oppgaver i boka men mest mulig eksamens oppgaver. De finner du på matematikk.net og ndla.no. Finn deg studievenner som du kan jobbe sammen med. Lag deg en studieplan for hver uke, da er det litt vanskeligere å droppe det. Lykke til. Matte kan være gøy, men du må jobbe for det 😊 Anonymkode: c2d42...58a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Jeg var en av de som fikk 2 i matte på VGs og trodde at jeg var for dum for matte. Jeg tok opp fagets som privatist 22 år gammel. Jeg gjorde så og si alle oppgavene i boka samt eksamenhefter. Jeg jobba kanskje 5-7 timer i uke med matte og fikk 6 på eksamen Anonymkode: 2aa99...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå