Gå til innhold

Legger du ut tlfnr når du ordner annonse på Finn.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir man nedringt da, for salg av babyutstyr? Hva gjør du?

Anonymkode: 504f5...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg skriver at interessenter skal ta kontakt på SMS/e-post. Fungerer veldig fint. 

Skrevet

Nei, det er så mange som ikke leser "send sms ved interesse", så nå har jeg tatt bort tlfnr slik at de kun kan sende meg melding via finn. 

Anonymkode: 366fa...551

Skrevet

Legger bevisst aldri ut nummeret på finn-annonser, fordi man alltid blir kontaktet av et par gærninger som ikke snakker norsk, er ekstremt pågående, helst skal ha ALT gratis og som kan ringe i månedsvis etter varen er solgt.. Mye enklere å unngå disse når det går via finn. 

Anonymkode: 8ab7d...0e3

Skrevet

Legger aldri ut telefonnr på FIN-annonser. KUN kontakt via finn.no. Ønsker ikke mange sms'er og telefoner fra folk. Tar dette heller pr e-post.

Skrevet

Legger ved telefonnummeret men aldri opplevd at folk ringer. Får alltid sms eller melding fra finn. Tror telegonangsten er sterk i 2018 ;)

Anonymkode: b4ede...ba5

• Liker 1
Skrevet

Legger alltid ut tlf nr. Men sjeldent folk ringer.

Anonymkode: 1b831...160

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir man nedringt da, for salg av babyutstyr? Hva gjør du?

Anonymkode: 504f5...2ed

Nei, det gjør jeg aldri. 

Om du ikke blir nedringt så risierer du å få folk på døren som har bestemt seg for å gjøre deg en tjeneste, nemlig å kjøpe tingene til gi bort pris, eller andre "tjenester". Hvilken risiko du vil ta, må du selv avgjøre. 

Jeg sperrer også tilgangen til profilen min, slik at man ikke ser hva jeg legger ut på av andre annonser. Finn sitt mailsystem er også viktig å bruke for å dokumentere hvilken avtale som er inngått, det er langt vanskeligere ved avtaler inngått på telefon. 

Vær og varsom med å legge ut adressen din, det er vel kjent at personer med uærlige hensikter bruker finn for å se hvilken "økonomisk standar" det er i særlig eneboliger.

Hva du velger å legge ut offentlig på nettet er helt opp til deg, hvor tilltisfull, godtroende eller skeptisk du er til andre mennesker du kan møte/informere via nettet. 

Anonymkode: 34270...b4f

Skrevet

Jeg gjorde det før, men etter et par "gis bort"-annonser som tok fullstendig av har jeg sluttet med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...