AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Jeg må bare ha en liten utblåsning her! Har ikke sett daten på noen dager. Vi har en avtale om når vi skal sees, men han ble så usedvanlig stille på messenger. Vet det er sikkert teit å bli så besatt av det, men jeg liker han fyren her så sinnsykt mye, og jeg bare kjenner det i hele kroppen. Hver gang telefonen vibrerer håper jeg det er han, men så er det aldri det! Og magefølelsen min bare sier at noe må være galt, siden han er så stille. Han har ikke vært så stille før. Jeg skrev til han først sist, for to dager siden, så har ikke så lyst til å skrive først igjen. Har noen noen beroligende ord å komme med? Hvor mye kontakt hadde du med den du datet utenom når dere møttes? Hilsen 28 år gammel jente som ønsker at hun var litt mer chill. Anonymkode: afc07...5dd
exictence Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Jeg tenkte at hvis jeg var den som hadde kontaktet sist, så hadde jeg gjort mitt "trekk", og kunne slappe av og tenke at jeg behøvde ikke være den som tok neste steg. Så nøt jeg det. For det var vanskeligst når jeg liksom måtte ta skrittet, på en måte. Så de fleste ganger nøt jeg den tiden. I hvert fall når jeg visste at vi hadde en gang en avtale i fremtiden. Da tenkte jeg at det bare var sunt å ikke hele tiden ha kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå