Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er ganske ny på å bruke mingat, og ny i arbeidslivet generelt. Jeg står oppført til å jobbe i vaktboka i morgen og fredag, men jeg har ikke fått vaktene opp på timelista der jeg kan godkjenne vakten.

er det noen som har noe kjennskap til hvorfor det er slik, det har ikke vært sånn før. Hva kan jeg gjøre? Tusen hjertelig takk for svar.

Anonymkode: d22a5...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som jobber i "modersystemet" Gat her :vinke: Jeg legger inn vakter for helsepersonell, så kanskje jeg kan hjelpe.

Hvordan vaktene vises i MinGat kommer litt an på hvordan de er lagt inn og om det er laget en arbeidsplan for deg i Gat. Er du fast ansatt eller jobber i vikariat kan det hende at vaktene er fastsatte i Gat og ikke trengs å godkjennes av deg - da er det lagt inn vakter etter stillings % og det utbetales en fast månedslønn. Da er det en arbeidsplan som "iverksettes", og vaktene vil vises i vaktboka i MinGat.

Er du ekstrahjelp med timelønn må du derimot godkjenne vaktene selv etterhvert som de blir lagt inn i Gat.

Håper det var forståelig, men bare spør hvis det var uklart! :) 

Anonymkode: 9886f...5eb

Skrevet

Det er bare ekstravakter eller endringer som må godkjennes, resten går automatisk 

Anonymkode: 2c4ba...b8c

Skrevet

I tillegg til det som er skrevet over, er det også mange ledere som setter inn ekstravakter på gat på mandager, da ikke ved innleie gjennom gat, men ved sydkom og man har sagt ja over telefon.

Anonymkode: e70c3...865

Skrevet

Tusen takk for svar dere!

Må legge til at jeg er assistent og jobber kun hver 3. helg. Har fått vakter oppført i vaktboka og ser at jeg har vakter flere måneder frem i tid. Vet ikke om en assistent som jobber hver tredje helg regnes som fast ansatt eller ekstrahjelp, men da jeg jobbet som sommervikar kom alle vaktene opp under «timeliste»😊

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar dere!

Må legge til at jeg er assistent og jobber kun hver 3. helg. Har fått vakter oppført i vaktboka og ser at jeg har vakter flere måneder frem i tid. Vet ikke om en assistent som jobber hver tredje helg regnes som fast ansatt eller ekstrahjelp, men da jeg jobbet som sommervikar kom alle vaktene opp under «timeliste»😊

Du er en fast ansatt ja

Anonymkode: 2c4ba...b8c

Skrevet

Se på din kallebder, der står dine faste vakter

Anonymkode: e70c3...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...