Gå til innhold

Besatt av skuespiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så flaut å skrive. Jeg så en film nylig og nå er jeg helt besatt av skuespilleren. Jeg har de siste dagene sett nesten alle filmene han spiller i😂 samt hundrevis av klipp av han på YouTube, og noen i repeat på repeat på repeat. Han er så ufattelig kjekk og har en syk utstråling. Jeg dagdrømmer om han og meg😂 dette er virkelig ikke sunt. 

Jeg bare lurer på om flere er sånn, eller er jeg helt gal? Jeg skjønner jo at dette kanskje er litt mye. Har heldigvis noen filmer igjen å se😍

Anonymkode: 0945f...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er under 16: helt normalt. Hvis du er over 16: ikke normalt, men hva så? Kos deg med filmene og dagdrømmene.

Anonymkode: 5d8ec...607

• Liker 4
Skrevet

Litt misunnelig på deg nå. Det er litt digg da. Hadde en slik crush på Emilio Estevez for ca 20 år siden..

Anonymkode: e4f6e...6b4

• Liker 4
Skrevet

Det er normalt, men ikke hvis det går utover livet ditt ellers. Altså at du unngår å leve som du pleier fordi du heller vil se på bilder og videoer av denne mannen.

Anonymkode: 554ae...d91

• Liker 2
Skrevet

Du MÅ jo nesten si hvem det er :D

Anonymkode: 67ec7...20f

• Liker 7
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er under 16: helt normalt. Hvis du er over 16: ikke normalt, men hva så? Kos deg med filmene og dagdrømmene.

Anonymkode: 5d8ec...607

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg var 16. Men jeg er i 30-årene, og han er 20 år eldre enn meg😅 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg var 16. Men jeg er i 30-årene, og han er 20 år eldre enn meg😅 

Ah, også George Clooney som er opptatt og tvillingfar, da.

Endret av Kritt
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så flaut å skrive. Jeg så en film nylig og nå er jeg helt besatt av skuespilleren. Jeg har de siste dagene sett nesten alle filmene han spiller i😂 samt hundrevis av klipp av han på YouTube, og noen i repeat på repeat på repeat. Han er så ufattelig kjekk og har en syk utstråling. Jeg dagdrømmer om han og meg😂 dette er virkelig ikke sunt. 

Jeg bare lurer på om flere er sånn, eller er jeg helt gal? Jeg skjønner jo at dette kanskje er litt mye. Har heldigvis noen filmer igjen å se😍

Da er i så fall jeg også gal, var selv besatt av en sanger rundt 14 års alderen og han samme i 22 års alderen, altså i 2 perioder. Jeg søkte på sangene hans hele tiden, så alle videoer av han på YouTube og så på bilder av han hele tiden. Slik var det vel i et års tid før jeg glemte hele fyren. Men 8 år senere (altså da jeg var rundt 22) fikk jeg øynene opp for han igjen og det ble samme regla på nytt med å sitte og beundre han overalt på nettet 😅 Jeg ble faktisk litt trist og sjalu på kjæresten hans ei stund.. Følte meg gal og langt ifra normal. Han var så sinnsykt kjekk at ingenting kan måles med han, det er ren perfeksjon fra topp til tå. Men det ble så intenst at det ble usunt for min del. Det gikk over igjen, men jeg vet ikke hvordan. Jeg slettet iallfall søkeloggen og bestemte meg for å legge han bort, konsentrerte meg om andre ting så godt jeg kunne og prøvde å distrahere meg bort. Det gikk over etter hvert. Men på et gitt punkt blir det faktisk usunt hvis det tar litt av. Håper du kan kose deg med fantasiene og dagdrømmene og at ikke det går over til å bli en negativ følelsesmessig besettelse :)

Anonymkode: e86a0...9e6

• Liker 2
Skrevet

Forelsker meg i skuespillere stadig vekk. Går kanskje ikke så langt at jeg fantaserer om dem og meg sammen akkurat, men pløyer selv alle drittfilmer de har spilt i:fnise:

Anonymkode: 378f0...d52

Skrevet

Jeg får sånne "raptuser" på enkelte skuespillere fra tid til annen selv. Jeg er godt opp i tredveårene.

Det er gøy mens det varer, litt slitsomt når det blir veldig intenst, men det går over etterhvert.

Siste for meg var Lee Pace, og før det var det Thomas Jane. *sukk*

Anonymkode: 82799...ad9

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bekreftelse på at mennesker elsker underkastelse!

Skrevet

Si hvem dere crusher på da!!

Dere er jo anonyme, så hvorfor er det så hemmelig?

Jeg var forelsket i Corey Haim da jeg var 13, og litt iKeanu Reeves, men bare i Speed 1, så jeg var vel mer forelsket i rollen enn i han. Han ga meg ikke samme følelsen i andre filmer. 

Savner følelsen 😄

• Liker 2
Skrevet

Crusha skikkelig på en skuespiller selv da jeg var i tenårene. Var nærmest små besatt, og så alt av TV serier og filmer. Var på tur i Los Angeles og gjett hvem jeg møter. Fikk tatt bilde 😊 Nå er jeg voksen, men husker godt den gode følelsen. Kos deg du 😊 Det er helt normalt!

Anonymkode: de6cd...d64

Skrevet
20 minutter siden, waco said:

Bekreftelse på at mennesker elsker underkastelse!

Du skriver så mye rart. :ler:

Anonymkode: 1e74d...faf

• Liker 2
Skrevet

Åh, jeg har vært sååå forelsket i Heath Ledger, særlig i 10 Things I Hate About You :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Det er så fint å lese at jeg ikke er den eneste! 

Skrevet

Har Ryan Gosling-perioder! Er 29... 🙄

Anonymkode: 29a18...a22

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte på crushet mitt i LA for to år siden! Lauren Graham. Fikk ta bilde og snakket i minst i 10 minutter. Var så nervøs, men var hun som holdt samtalen i gang. 

Men har ikke sett alle filmene av hun. Har sett Gilmore girls to ganger og parenthood. 

Anonymkode: f5bab...93c

Skrevet (endret)

Har vært betatt selv. 

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...