AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Telefonselgere er noe av det mest irriterende jeg vet (ja, jeg har reservert meg), og jeg er av den oppfatningen at dette er ganske universelt. Jeg vet om én person som jobbet som selger, men det var bare en liten stund fordi hun desperat trengte jobb og de ansetter deg på dagen. Jeg spurte aldri hvor mye hun fikk solgt, men jeg begynner å lure. Hvis alle hater telefonselgere, hvorfor fortsetter de å ringe? Noen må da kjøpe noe, ellers hadde de vel ikke fortsatt. Jeg svarer ikke telefonen hvis det er et rart et. Jeg sjekker på gulesider om det er telefonsalg etterpå, og så blokker jeg dem på telefonen. Anonymkode: 6fb17...5a0
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Kommer helt an på hva en selger. Kjenner flere telefonselgere, men de er rett mot næring og de selger bra. Noen av de har tidligere solgt mot det private, og de gjorde det bra der også. Men som sagt, kommer an på hva en selger. Anonymkode: 41d35...22f
T-Rex Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Det kommer an på om en treffer på en besoffen person i den andre enden, blant annet. Som privatperson kan man alltids bruke angreretten, men den finnes ikke for de som driver firma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå