AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hei. noen med samme erfaring her? Sluttet på p-pillen i mai 2018. Har hver syklus fått vonde og såre bryster rett etter eggløsning. Har nå gått over en uke og ingen tegn til såre bryster.. noe håp for at dette er et gravid tegn og det klaffet denne gang? 😊 Anonymkode: e3e5e...904
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. noen med samme erfaring her? Sluttet på p-pillen i mai 2018. Har hver syklus fått vonde og såre bryster rett etter eggløsning. Har nå gått over en uke og ingen tegn til såre bryster.. noe håp for at dette er et gravid tegn og det klaffet denne gang? 😊 Anonymkode: e3e5e...904 Kanskje , kanskje ikke . Har heller ikke ømme bryster denne syklusen. Sluttet også på p piller i mai , hadde ømme bryst mai, juni og juli, men ikke denne gangen og er ikke gravid Anonymkode: 531e9...2ac
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje , kanskje ikke . Har heller ikke ømme bryster denne syklusen. Sluttet også på p piller i mai , hadde ømme bryst mai, juni og juli, men ikke denne gangen og er ikke gravid Anonymkode: 531e9...2ac Okei.. litt tidelig å håpe da... ☹️ Anonymkode: e3e5e...904
frk.Sanna Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Har opplevd begge deler, så det kan bety både graviditet og at mensen kommer hos meg😜☺️
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 6 minutter siden, frk.Sanna skrev: Har opplevd begge deler, så det kan bety både graviditet og at mensen kommer hos meg😜☺️ Gøy med en positiv melding😀.. har også verk i korsrygg (men er ikke sikkert det har en sammenheng) ts Anonymkode: e3e5e...904 1
frk.Sanna Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gøy med en positiv melding😀.. har også verk i korsrygg (men er ikke sikkert det har en sammenheng) ts Anonymkode: e3e5e...904 Jeg hadde tegn som ikke ømme bryster som vanlig etter EL, vondt i korsrygg/bekkenet, og mye utflod etter EL sist jeg ble gravid😀 🤞🏻 For at det er en spire på gang hos deg😀 Endret 22. august 2018 av frk.Sanna
Proxy Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 Haha, AKKURAT samme hos meg 😅 stusset så på at det ikke har kommet denne gangen, men hadde så rar TR sist så jeg tenkte kanskje på noen forandringer at pillene er på veg ut av kroppen eller noe. Men jeg trodde de ømme brystene kom av at det var EL, men nå aner jeg ikke når jeg egentlig har det da🙈
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #8 Skrevet 22. august 2018 3 timer siden, frk.Sanna skrev: Jeg hadde tegn som ikke ømme bryster som vanlig etter EL, vondt i korsrygg/bekkenet, og mye utflod etter EL sist jeg ble gravid😀 🤞🏻 For at det er en spire på gang hos deg😀 Å!! Nå ble jeg glad!!! Krysser fingrene.. tester rett over helga 😀 ts Anonymkode: e3e5e...904 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 2 timer siden, Proxy skrev: Haha, AKKURAT samme hos meg 😅 stusset så på at det ikke har kommet denne gangen, men hadde så rar TR sist så jeg tenkte kanskje på noen forandringer at pillene er på veg ut av kroppen eller noe. Men jeg trodde de ømme brystene kom av at det var EL, men nå aner jeg ikke når jeg egentlig har det da🙈 Morsomt 🙊 ... skal du teste? Ts Anonymkode: e3e5e...904
Proxy Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsomt 🙊 ... skal du teste? Ts Anonymkode: e3e5e...904 Tja, jeg venter på noen tester så jeg lurer på å ta det når de kommer eller se om jeg venter på IKM. Testa forrige helg (aaaalt for tidlig, men da kom det mest sannsynlig en skyggestrek. Trodde jeg ble gledelig overrasket, men har mine tvil🙈)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Proxy skrev: Tja, jeg venter på noen tester så jeg lurer på å ta det når de kommer eller se om jeg venter på IKM. Testa forrige helg (aaaalt for tidlig, men da kom det mest sannsynlig en skyggestrek. Trodde jeg ble gledelig overrasket, men har mine tvil🙈) Spennende!! Lykke til 😊 ts Anonymkode: e3e5e...904
Twilight_Sparkle Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 Jeg får vanligvis ømme bryster mellom EL og mens, og det var ingen forskjell den syklusen jeg ble gravid. (Om noe var de enda ømmere, noe de fremdeles er nå i starten av uke 7.) Tror det er veldig individuelt, men det er jo lov å håpe! Når har du IKM?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Twilight_Sparkle skrev: Jeg får vanligvis ømme bryster mellom EL og mens, og det var ingen forskjell den syklusen jeg ble gravid. (Om noe var de enda ømmere, noe de fremdeles er nå i starten av uke 7.) Tror det er veldig individuelt, men det er jo lov å håpe! Når har du IKM? Har ikm om 6 dager 😊 ts Anonymkode: e3e5e...904
Proxy Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende!! Lykke til 😊 ts Anonymkode: e3e5e...904 Takk det samme 😁 du må oppdatere når det er IKM da, for ser du har den litt før meg😅😅
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 55 minutter siden, Proxy skrev: Takk det samme 😁 du må oppdatere når det er IKM da, for ser du har den litt før meg😅😅 Det skal jeg! Du også!!🙊😁 ts Anonymkode: e3e5e...904
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #16 Skrevet 30. august 2018 Hei ts her 😊 begynte å spotte brunlig utflod i dag.. mensen kommer nok snart 😢... Anonymkode: e3e5e...904
frk.Sanna Skrevet 30. august 2018 #17 Skrevet 30. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei ts her 😊 begynte å spotte brunlig utflod i dag.. mensen kommer nok snart 😢... Anonymkode: e3e5e...904 Så kjipt, håpte det kunne være et posiivt tegn for deg. Hvilken dpo er du i dag da?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #18 Skrevet 30. august 2018 30 minutter siden, frk.Sanna skrev: Så kjipt, håpte det kunne være et posiivt tegn for deg. Hvilken dpo er du i dag da? Litt usikker for jeg er usikker på akuratt hvilken dag. Men har en ca.27-28 dagers syklus.. å er på dag 28 nå. Ingen mens smerter men spotter litt brunlig utflod.., 😥 Ts Anonymkode: e3e5e...904
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #19 Skrevet 30. august 2018 På 22.8.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev: Hei. noen med samme erfaring her? Sluttet på p-pillen i mai 2018. Har hver syklus fått vonde og såre bryster rett etter eggløsning. Har nå gått over en uke og ingen tegn til såre bryster.. noe håp for at dette er et gravid tegn og det klaffet denne gang? 😊 Anonymkode: e3e5e...904 Du kan absolutt være gravid! Dette skjedde med meg denne månden, og i går fant jeg ut at jeg er gravid 💛 Krysser fingrene for deg! Anonymkode: 3a117...1f7 1
frk.Sanna Skrevet 30. august 2018 #20 Skrevet 30. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker for jeg er usikker på akuratt hvilken dag. Men har en ca.27-28 dagers syklus.. å er på dag 28 nå. Ingen mens smerter men spotter litt brunlig utflod.., 😥 Ts Anonymkode: e3e5e...904 Ah, men ta en test? Det kan jo være du er gravid😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå