Gå til innhold

Hvordan hadde dere forholdt dere til familien på farssiden, om det viste seg at de satte ut rykter/baksnakket deres mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 58164...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært igjennom akkurat det samme selv for en del år siden da foreldrene mine ble skilt.

Jeg og søskene mine tok det opp flere ganger, men da ble det bare masse styr og ingenting endret seg til det bedre. Vi bodde på en liten plass, så da ble det også en del splittelse i miljøet og folk begynte å ta sider. Det ble så ille at vi rett og slett bare kuttet all kontakt (jeg og søskene mine), og nå har vi det bedre alene alle sammen (på morsiden) og slipper alt drama farsiden så absolutt skulle lage!

Anonymkode: e67a1...957

• Liker 2
Skrevet

Uff, det der er så trist.vul anbefale dere å si ifra uansett. Synd at voksne ikke kan oppføre seg og se hvordan det rammer "barna"

Anonymkode: 894bf...a42

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det der er så trist.vul anbefale dere å si ifra uansett. Synd at voksne ikke kan oppføre seg og se hvordan det rammer "barna"

Anonymkode: 894bf...a42

Ja, slik vi ser det så er det en perfekt måte å ødelegge sitt bånd til barnebarna. De tenker ikke over at de også skader barnebarna ved å trykke ned moren deres:) Barna er jo tross alt glade i sine foreldre.

Anonymkode: 58164...b9b

• Liker 1
Skrevet

Holder meg milevis unna drama. Overser og lukker øyne og ører. Om jeg opplever at noen er urettferdige eller verre i selskap med meg, så kan jeg reagere! Ellers : nei! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...