AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hva tenker dere om gutter som spør om snapchat omtrent 4 meldinger inn i samtalen? Har de altså ingen interesser av å chatte litt og bli kjent først? Klarer ikke forstå hvorfor de ber om snapchat så tidlig. Jeg føler ikke akkurat for å snappe/underholde en fremmende fyr. Gjelder gutter i midten av tjueårene, er dette virkelig normalt? Anonymkode: 2abef...03e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Jeg har spurt om de foretrekker å prate på snapp hvis de er trege til å svare, men ikke ellers. Anonymkode: 6ba81...275
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Snap er for tenåringer! Anonymkode: 040ea...402
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Snap er for de i alderen 14-25 veldig vanlig og de bruker det konstant. Viktig å forstå at det omtrent blir "kultur"forskjell i alder mtp bruken av snap. På lik linke som et grønt hjerte betyr noe HELT annet enn et rødt for de unge. At de spør om snap er HELT vanlig. De er nysgjerrig og vil se hvem du er via snap, og antagelig også sjekke om det stemmer overens med bildene du har lagt ut. Ingen fare å adde dem, oppfører de seg ikke er det bare å slette. Jeg pleier å si: Sure, mot et forbehold: No D-pics! På forhånd takk Anonymkode: f94d7...da2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Jeg syns ikke noe om det, men det virker som det er vanlig. Jeg føler de tenker at de får nakenbilder hvis de får snappen min, og det gidder jeg bare ikke. Og jeg ønsker ingen nakenbilder på min telefon Anonymkode: bb4a7...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå