AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Kjøpte sånn boks med naturlig fiber på apoteket, står at det skal være bra for fordøyelsen. Står riktig nok at det kan hjelpe mot hard mage, noe jeg ikke sliter med. Jeg har IBS, så tenkte at dette kanskje var bra for tarmen min, men synes egentlig jeg har blitt værre i magen, kan det skyldes pulveret? Har helt tynnflytende diare nå...utrolig slitsomt. Bare til å komme med tips dere som har IBS, om noe hjelper. Pappa mener han hadde det samme når han var ung og at det hjalp når han gikk til homeopat. Anonymkode: 11be9...a02
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Min IBS tåler ikke fiber noe særlig i hvert fall. Når den er som mest sinna er det loff som gjelder her i huset. Hørte også på det generelle rådet om at "alle har godt av mer fiber i kosten" så tok meg litt tid å koble hva forverringa skyldtes. Ang. homeopat, så er det kvakksalveri. Ville heller sett på kost som er anbefalt for IBS, evt. tilskudd av melkesyrebakterier. De tingene som hjalp for meg Anonymkode: b40bf...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå