Gå til innhold

Jeg er glad - innlegg!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Her kan alle skrive hvorfor de er glad. Nå har jeg vært syk med halsbetennelse i ei uke og var på sykehuset i 3 dager. Og det var ikke morro, de fant noe ekkelt i halsen de måtte ta hull på hver dag klokka 11 og i dag også og vide opp halsen min med en tang og jeg har hostet og harket blod de siste dagene, men i dag fikk jeg komme hjem igjen og kjæresten kommer på besøk og jeg får til å prate igjen og er derfor kjempeglad :)

Jeg har ett råd: BRUK SKJERF! Huff og gru

Skrevet

jeg er GLAD fordi jeg snart skal flytte :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er glad fordi i dag og i går kveld har jeg gjort akkurat det jeg synes jeg burde gjøre. Jeg har ikke gjort noe jeg synes jeg ikke burde gjøre og det er ikke noe jeg burde ha gjort som jeg ikke har gjort.

Hmm kansje utenom å lage meg mat, men jeg orker bare ikke gå på kjøkkenet og begynne med det :P

Jeg er fornøyd med meg selv, jeg synes jeg har vært flink :-)

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg er supermegaoverlykkelig fordi kjærligheten endelig ser ut til å gå min vei WOOOOOOOHOOOOO!!!!!!!!!

Har vært hos "han" hele helga, og alt er så kos:)

Gjest gjest1
Skrevet

Din griz driver og sover kom deg på msn :o

Skrevet

Jeg er glad fordi jeg har Verdens Beste Sambo, og han kan ikke rape like høyt som meg! :sjarmor:

Skrevet
Jeg er glad fordi jeg har Verdens Beste Sambo, og han kan ikke rape like høyt som meg!  :sjarmor:

tja... Du er ganske god til å rape men jeg skal nok overgå deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, om ikke akkurat glad så er jeg i dag helt utrolig fornøyd med meg selv! Jeg er nesten rusa av fornøydhet :o

:sjarmor:

Skrevet

Jeg er kjempeglad jeg slipper å høre på rapinga til Hu i Svingen og Donnie og så er jeg glad for at jeg skal spise nybakt brød om en halv time.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg er glad for at jeg er glad, det kommer bare plutselig noen ganger, sånn helt uten noen grunn, så blir jeg bare så glad :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

:dagensrose: Men jeg tror det hjelper med litt lavendel i vannbad og masse talgelys, som i kveld :-)

Skrevet

Er glad for at det er masse mat i kjøleskapet til en forandring, og for at det finnes Plumbo! :-)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har muligheten til å lage meg kakao med krem når jeg føler for det.

Også er jeg glad for at Tori Amos eksisterer.

Skrevet

jeg er GLAD fordi jeg hr påskeferie og jeg skal på fjellet idag! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...