Gå til innhold

For lav hcg senkning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dessverre en exu, fant det forrige onsdag. Var på sykehuset onsdag til fredag. Da var hcg noe med 2000 på onsdagen, 1200 på torsdagen og 640 noe på fredagen. På mandag hadde den bare gått ned til 560.. 

Jeg har ikke fått noe medisin eller hatt noe inngrep. Er nå igjen på sykehuset og har tatt blodprøve,  sitter på venterommet og venter på svar.

Gynekologen sa på mandag at det ikke gikk helt som de hadde tenkt, men at jeg skulle komme tilbake idag..

Vi synes, kjæresten min og jeg, at det var veldig lav senkning og er ganske bekymret for at det er noe galt.

Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe tilsvarende.. tok en evighet før det sank på slutten. Det var snakk om cellegift en stund, men jeg slapp det.. vi var aktive prøver så ville ikke ha cellegift fordi da må man vente i 3(+?) Mnd før man kan prøve igjen 

Anonymkode: 1b5e6...0a4

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde noe tilsvarende.. tok en evighet før det sank på slutten. Det var snakk om cellegift en stund, men jeg slapp det.. vi var aktive prøver så ville ikke ha cellegift fordi da må man vente i 3(+?) Mnd før man kan prøve igjen 

I dag var den 424, har gått ned litt siden mandag. Skal tilbake på fredag for nye prøver. 

Det var snakk om medisin forrige onsdag, men verdiene sank så bra de første dagene, jeg håper de fortsetter å synke.

Til oss sa gynekologen at vi burde vente opptil 3 mnd, uansett om jeg ikke fikk medisin eller hatt noe inngrep. Må også vente 2 uker før vi i det hele tatt kan ha sex igjen.. 

Skrevet

Bra den har gått ned. Det ble mange blodprøver på meg, ganske styrete.

Vi endte med å vente lenge med å prøve igjen, fordi syklus ble påvirket lenge. Har i ettertid lurt på om medisin ville vært bedre.

Skal nevne at jeg har hatt to vellykkede graviditeter etter ex.u. Den siste ble ferdig for 2 dager siden :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra den har gått ned. Det ble mange blodprøver på meg, ganske styrete.

Vi endte med å vente lenge med å prøve igjen, fordi syklus ble påvirket lenge. Har i ettertid lurt på om medisin ville vært bedre.

Skal nevne at jeg har hatt to vellykkede graviditeter etter ex.u. Den siste ble ferdig for 2 dager siden :)

Vi tar det som det kommer, og håper at det går nedover til fredag. Så må vi vel bare vente til "alt er klart" før vi prøver igjen. 

Gratulerer forresten 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...