Gå til innhold

Paracetamol mot fyllesjuke

Er det bra eller ok å spise paracetamol mot fyllesjuke?  

1. 1. Er det bra eller ok å spise paracetamol mot fyllesjuke?

• ja
      1
    • nei
      2
    • vet ikke
      2

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm både paracetamol og alkoholen forbrennes jo i levra, kansje det derfor er lite lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter i levra, men Paracet virker ikke kjapt nok. Eller godt nok. To Dispril pluss en Ibux tar det meste av grugget.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm jeg tror det er litt individuelt hvilke av disse tablettypene som virker best.

Jeg har så vondt i hodet, jeg gir opp. 3xpanodil zapp på vei.

Skrevet

Jepp, du har rett i at det er individuelt hvilken effekt man oppnår.

Jeg finnes forøvrig ikke fyllesjuk i dag. Tvert i mot, det er en strålende morgen og jeg kvitrer av glede og overskudd. Hodet mitt er lett som ei fjær, og innvollene ligger der de skal. Wheeee!

:gnir det inn: :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg driter i levra' date=' men Paracet virker ikke kjapt nok. Eller godt nok. To Dispril pluss en Ibux tar det meste av grugget.[/quote']

Dispril (acetylsalisyre) og alkohol er ikke bra! Slutt med en gang. Tror dette står står i forpakningen...!

Fyllesyke behandles FØRST med vann, så med paracet eller liknende hvis det ikke hjelper.

Skrevet

Dispril (acetylsalisyre) og alkohol er ikke bra! Slutt med en gang. Tror dette står står i forpakningen...!

Fyllesyke behandles FØRST med vann, så med paracet eller liknende hvis det ikke hjelper.

Paracet har null effekt på meg. Dispril derimot, det funker som en drøm!

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke leveren du skal være bekymret for, men magen. Men for all del, din kropp, ditt ansvar...

Skrevet
Det er ikke leveren du skal være bekymret for, men magen. Men for all del, din kropp, ditt ansvar...

Jeg er verken bekymret for leveren eller magen, ingen av dem har vært direkte plagsomme mot meg, og fyllesjuk er jeg bare en gang hvert annet år. Sånn omtrent. Da tar jeg Dispril.

Men du har sikkert rett, så Hixerbear; hør på susanne!

Skrevet

Jeg kjenner mange som sverger til cyrtec(allergitablett) dagen derpå. Jeg ville derimot ikke tatt noe selv, da det ikke er så bra for magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...