anonym252506333 Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 hei, jeg er på utveksling i USA, jeg har kommet over hjemlengsel delen, og er utrolig glad i familien jeg har fått. men jeg ønsker å dra hjem til jul. jeg har allerede snakket med foreldrene mine om det og skolen min i Norge sier det er ledig plass til meg. grunnen er at jeg skal flytte ikke så lenge etter jeg egt skal komme hjem (som er i mai) og ønsker derfor å ta siste halvår i Norge. men jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan avslutte utvekslingen, er det vanskelig? er det mye som skal til?? fordi jeg vet allerede at jeg kun får halve stipendet mitt og ikke får noe tilbake, har allerede lest masse om det, men jeg lurer på hvor vanskelig det er å avbryte??
Rosatoast Skrevet 27. august 2018 #2 Skrevet 27. august 2018 Hvorfor vil du avbryte? Syntes du skal fullføre der nede, du kommer nok til å være glad for det når du blir eldre. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #3 Skrevet 27. august 2018 11 minutter siden, Rosatoast said: Hvorfor vil du avbryte? Syntes du skal fullføre der nede, du kommer nok til å være glad for det når du blir eldre. Enig Anonymkode: 590e5...4d6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #4 Skrevet 27. august 2018 Har du ikke bare vært der i noen uker? Det er kanskje litt tidlig å bestemme seg for noe sånt med mindre du hater å være der. Anonymkode: 66f8c...ae7 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Ikke gjør det. Jeg kom inn i flyvåpenet og feiga ut pga kort ferie mellom skole (bodde borte) og avreise til tjeneste. Jeg angrer den dag i dag på det og det er 24 år siden. Anonymkode: 2ad33...ad0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå