AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hei! Leter etter nye serier å se, da jeg nylig har fullført de andre seriene jeg så på. Liker komedie, krim og drama (men ikke kun dramaserier, må være noe action eller krim eller komedie også). Noen nylige serier jeg har sett som jeg likte er; better call saul, the handmaid's tale, parks and recreation, orange is the new black, into the badlands og brooklyn nine-nine. Siden jeg har sett en del serier orker jeg ikke ramse opp alle, så tar i mot alle tips, selv om det viser jeg at jeg har sett noen! Anonymkode: 4a012...9f9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 - How I met Your Mothet (komedie) - Haters Back off (komedie) - The rain (action) - Anne with an E (er egentlig drama, men anbefaler for det! ) Alle seriene er på Netflix Anonymkode: 192a2...2d3
Lill3My Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Fargo True detective Luther Dexter The wire Alias grace
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Takk for tips! Har sett HIMYM, Castle og prøvd å se Dexter (har ikke fått helt sansen, men vurderer å prøve igjen!), men jeg skal sjekke ut de andre seriene!😀 Anonymkode: 4a012...9f9 1
Anna Maria Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Leter etter nye serier å se, da jeg nylig har fullført de andre seriene jeg så på. Liker komedie, krim og drama (men ikke kun dramaserier, må være noe action eller krim eller komedie også). Noen nylige serier jeg har sett som jeg likte er; better call saul, the handmaid's tale, parks and recreation, orange is the new black, into the badlands og brooklyn nine-nine. Siden jeg har sett en del serier orker jeg ikke ramse opp alle, så tar i mot alle tips, selv om det viser jeg at jeg har sett noen! Anonymkode: 4a012...9f9 Har akkurat begynt å se Deadwood på netflix og synes den er veldig bra. Anbefales! 1
vintage Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 1 minutt siden, Anna Maria skrev: Har akkurat begynt å se Deadwood på netflix og synes den er veldig bra. Anbefales! Den skal jeg snart i gang med...igjen! 😅
Anna Maria Skrevet 22. august 2018 #8 Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, vintage skrev: Den skal jeg snart i gang med...igjen! 😅 Forstår jeg godt. Bra innhold og gode skuespillere, veldig spennende og engasjerende, gleder meg til å se resten. vet hva jeg skal gjøre i kveld.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 Preacher, The last man on earth, Good girls, Lucifer, Bates motel, Black mirror, Sleepy hollow, Santa clarita diet.. Anonymkode: 8d140...73d
Marimba Skrevet 22. august 2018 #10 Skrevet 22. august 2018 Liker du Krim er både Sherlock og Elementary gode valg Og broadchurch 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #11 Skrevet 22. august 2018 Castle Rock! Småbymysterie med innslag av overnaturlige elementer. Anonymkode: 8b0fe...6cd
prettylittlemisfit Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 The peaky blinders. White collar. Ozark. The good wife. Awkward. Riverdale. Castle. Bones. Orphan Black. Must for alle å se denne! Dexter. Arrow. Kunne sitter her i timesvis og ramsa opp..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 The Blacklist er heller ikke dum. The Good Place, som bare er kommet med en sesong enda, var ganske morsom. Lovesick, også humoristisk drama Anonymkode: 22e2e...79d
Gjest Irened75 Skrevet 25. august 2018 #15 Skrevet 25. august 2018 The 100 Reign Scorpion Lie to me Travelers Orphan Black Queen of the South The Rain ( dansk serie ) Jessica Jones Aquarius
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #16 Skrevet 27. august 2018 Sharp Objects på HBO! Anonymkode: 8cde3...e33
lemoncake Skrevet 28. august 2018 #17 Skrevet 28. august 2018 Blindspot på Viaplay anbefales. Har sett 2 sesonger nå og lurer nå på når sesong 3 kommer på Viaplay Norge... Spennende serie! 👍
lemoncake Skrevet 28. august 2018 #18 Skrevet 28. august 2018 Greyzone på NRK nett tv er også bra. Svensk/dansk serie.
Marimba Skrevet 29. august 2018 #19 Skrevet 29. august 2018 Jeg så forresten en serie som heter Black mirror ved et uhell. Skulle egentlig se orphan black, men så husket jeg ikke hva den het, så da da ble det black mirror som var det nærmeste jeg fant. Skjønte fort at det var feil serie, men ikke snakk om at jeg slo av og lette videre. Black mirror viste seg å være en av de beste seriene jeg har sett! En sånn en som ryster deg langt inn i benmargen (litt som handmaids tale). Anbefales sterkt! Nå sitter jeg og skal starte første episode av orphan black, så får vi se om den er noe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå