Gå til innhold

Serietips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Leter etter nye serier å se, da jeg nylig har fullført de andre seriene jeg så på. Liker komedie, krim og drama (men ikke kun dramaserier, må være noe action eller krim eller komedie også). Noen nylige serier jeg har sett som jeg likte er; better call saul, the handmaid's tale, parks and recreation, orange is the new black, into the badlands og brooklyn nine-nine. 

Siden jeg har sett en del serier orker jeg ikke ramse opp alle, så tar i mot alle tips, selv om det viser jeg at jeg har sett noen!

Anonymkode: 4a012...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- How I met Your Mothet (komedie)

- Haters Back off (komedie)

- The rain (action)

- Anne with an E (er egentlig drama, men anbefaler for det! )

Alle seriene er på Netflix

Anonymkode: 192a2...2d3

Skrevet

Fargo

True detective 

Luther 

Dexter

The wire 

Alias grace 

Skrevet

Dexter

Devious Maids

Suits

Castle

Skrevet

Takk for tips! Har sett HIMYM, Castle og prøvd å se Dexter (har ikke fått helt sansen, men vurderer å prøve igjen!), men jeg skal sjekke ut de andre seriene!😀

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Leter etter nye serier å se, da jeg nylig har fullført de andre seriene jeg så på. Liker komedie, krim og drama (men ikke kun dramaserier, må være noe action eller krim eller komedie også). Noen nylige serier jeg har sett som jeg likte er; better call saul, the handmaid's tale, parks and recreation, orange is the new black, into the badlands og brooklyn nine-nine. 

Siden jeg har sett en del serier orker jeg ikke ramse opp alle, så tar i mot alle tips, selv om det viser jeg at jeg har sett noen!

Har akkurat begynt å se Deadwood på netflix og synes den er veldig bra. Anbefales!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Anna Maria skrev:

Har akkurat begynt å se Deadwood på netflix og synes den er veldig bra. Anbefales!

Den skal jeg snart i gang med...igjen! 😅

Skrevet
Akkurat nå, vintage skrev:

Den skal jeg snart i gang med...igjen! 😅

Forstår jeg godt. Bra innhold og gode skuespillere, veldig spennende og engasjerende, gleder meg til å se resten. vet hva jeg skal gjøre i kveld..

• Liker 1
Skrevet

Preacher, The last man on earth, Good girls, Lucifer, Bates motel, Black mirror, Sleepy hollow, Santa clarita diet..

Anonymkode: 8d140...73d

Skrevet

Liker du Krim er både Sherlock og Elementary gode valg :) 

Og broadchurch 

• Liker 1
Skrevet

Castle Rock! Småbymysterie med innslag av overnaturlige elementer. 

Anonymkode: 8b0fe...6cd

Skrevet

Good Girls på Netflix 👍🏼

Skrevet

The peaky blinders.

White collar.

Ozark.

The good wife.

Awkward.

Riverdale.

Castle. 

Bones. 

Orphan Black. Must for alle å se denne!

Dexter.

Arrow.

Kunne sitter her i timesvis og ramsa opp..

Skrevet

The Blacklist er heller ikke dum.

The Good Place, som bare er kommet med en sesong enda, var ganske morsom.
Lovesick, også humoristisk drama

Anonymkode: 22e2e...79d

Gjest Irened75
Skrevet

The 100

Reign 

Scorpion 

Lie to me

Travelers

Orphan Black 

Queen of the South 

The Rain ( dansk serie ) 

Jessica Jones

Aquarius 

Skrevet

Sharp Objects på HBO!

Anonymkode: 8cde3...e33

Skrevet

Blindspot på Viaplay anbefales. Har sett 2 sesonger nå og lurer nå på når sesong 3 kommer på Viaplay Norge... 

Spennende serie! 👍

Skrevet

Greyzone på NRK nett tv er også bra. Svensk/dansk serie. 

Skrevet

Jeg så forresten en serie som heter Black mirror ved et uhell. 

Skulle egentlig se orphan black, men så husket jeg ikke hva den het, så da da ble det black mirror som var det nærmeste jeg fant. Skjønte fort at det var feil serie, men ikke snakk om at jeg slo av og lette videre. Black mirror viste seg å være en av de beste seriene jeg har sett! En sånn en som ryster deg langt inn i benmargen (litt som handmaids tale). Anbefales sterkt! 

Nå sitter jeg og skal starte første episode av orphan black, så får vi se om den er noe bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...