AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hvis du skal møte ei dame, får vite navnet hennes og finner hennes instagram og du er ute etter et forhold. Blir du skremt hvis hun har masse trutmunnselfies? puppe og rumpebilder? Det virker da som nesten alle gjør dette for tiden. men jeg lurer på hvem de skal være spesiell for? jeg ser omtrent aldri noen som skiller ut positivt. Man virker direkte mindre smart når man har feeden sin full av slike bilder. Anonymkode: eccc5...746 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Det er negativt, men det trenger ikke være dealbreaker. Jeg har i hvert fall vært sammen med en som tok mange selfies. Anonymkode: 0c247...357
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 Kommer an på: Skal vi være FFs, så bryr jeg meg ikke. Skal vi date, ville det vært veldig negativt. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 For min del signaliserer det et behov om bekreftelse, og muligens dårlig selvtillit. På den andre siden kan det også hinte om narsissisme, folk virker å ha forskjellige grunner. Men min erfaring er det enten fordi de har dårlig selvtillit, eller veldig god... Anonymkode: 0f8ae...5ed 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #8 Skrevet 22. august 2018 Nei, det er ingen turn off. Synes fashionista / instaqueen type bilder er turn off, alá hvor jenta står i en positur på en trapp, med solbriller og kikker bort, eller lener seg inntil et gjerde og ser cool ut. Det er ille det. Disse er mer narsissistiske enn damer som har selfie synes jeg da. Anonymkode: 878ae...deb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #9 Skrevet 22. august 2018 Alltid like kjekt når en blir sammen med ei dame som bare elsker alle liksa hun får på Facebook av de andre gutta når hun poster et nytt duckface.. Fantastisk kjekt å sitte på sidelinja da 🙄 Anonymkode: fa5a8...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #10 Skrevet 22. august 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ingen turn off. Synes fashionista / instaqueen type bilder er turn off, alá hvor jenta står i en positur på en trapp, med solbriller og kikker bort, eller lener seg inntil et gjerde og ser cool ut. Det er ille det. Disse er mer narsissistiske enn damer som har selfie synes jeg da. Anonymkode: 878ae...deb Leste tråden litt feil, trodde det var tinder bildene det var snakk om. Om det er kontinuerlig posting på ig og fb så ja, det er turn off. Anonymkode: 878ae...deb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #11 Skrevet 22. august 2018 Turn off ja. Anonymkode: 6ec73...78f
matrobot Skrevet 22. august 2018 #12 Skrevet 22. august 2018 Jeg synes ikke noe om kvinner som legger ut samme ansiktsuttrykk på hvert bilde (med mindre om det er et fint smil da). Har man ikke andre ansiktuttrykk, er det vanskelig å lese hvordan kvinnen er. Da tenker jeg at kvinnen er lite kreativ eller har lav selvtillit at hun ikke klarer å poste andre typer bilder.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #13 Skrevet 22. august 2018 Det er veldig turn off! Vil ha en dame som ikke har behov for all den bekreftelsen. Anonymkode: dbc96...5b1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #14 Skrevet 22. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Alltid like kjekt når en blir sammen med ei dame som bare elsker alle liksa hun får på Facebook av de andre gutta når hun poster et nytt duckface.. Fantastisk kjekt å sitte på sidelinja da 🙄 Anonymkode: fa5a8...7eb Nettopp! Hadde en greie med en sånn dame. Hun legger ut bikinibilder av seg selv osv. Ja, hun er pen, men den selvdiggingen er turn off. Og det sinnsyke higet etter bekreftelse.. var en av grunnene til at jeg avslutta det. Finnes mange fine damer der ute som ikke er desperate etter sånn type oppmerksomhet. Anonymkode: dbc96...5b1
Egenskap Skrevet 22. august 2018 #15 Skrevet 22. august 2018 vanskelig balansegang, men jeg tror hun kan gjøre seg vanskelig å vinne, og at hun kun er opptatt av det perfekte i en mann. Det er slik jeg tolker det. Og hun gjør seg vanskelig å tilnærme siden hun kanskje allerede har en "fan skare" å oppdatere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå