Retz Skrevet 13. mars 2005 #1 Del Skrevet 13. mars 2005 Smal, kvit og vakker buktar du deg fram langs med tarmane mine stoppar opp snusar på ein tarmtott sleikjar i deg litt slim før du snor deg vidare i mørkret eit byks eg kjenner godt at du boltrar deg djupt inne i skrotten min eg vil helse på dette vesenet som står for alt eg har av indre liv kokar graut set skåla foran kjeften ventar… lenge lenge… eg kjenner du er på veg når du småbit i drøvelen kom ut kom fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 13. mars 2005 #2 Del Skrevet 13. mars 2005 Fantastisk, Retz. Ode til ormen. You made my day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #3 Del Skrevet 13. mars 2005 KVALMT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #4 Del Skrevet 13. mars 2005 KVALMT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibs Skrevet 13. mars 2005 #5 Del Skrevet 13. mars 2005 KVALMT Javisst, men det er det som er så stilig. At det går an å lage kule dikt om fæle ting. Har du Lest "Likfunn" av Jakob Sande? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Tænks, V! Og du, gjesten; sett de kunstneriske brillene på gjestenesa di, så vil du oppdage at det lille diktet mitt er en poetisk nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 En slik poesi kan bare avles av personlig erfaring. Takk for at du delte dette mesterverket med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme fatale Skrevet 14. mars 2005 #8 Del Skrevet 14. mars 2005 nydelig dikt, har en tåre i øyekroken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 14. mars 2005 #9 Del Skrevet 14. mars 2005 nydelig dikt, har en tåre i øyekroken... Eg og! Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smidja Skrevet 15. mars 2005 #10 Del Skrevet 15. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mars 2005 #11 Del Skrevet 15. mars 2005 Til og med jeg som har angst for alt som heter ormer og slanger syntes det var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 15. mars 2005 Takker, folkens! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #13 Del Skrevet 15. mars 2005 Noe av det bedre jeg har lest i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 15. mars 2005 Cyan! The one and only? :sussognussoggnukkogsånt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #15 Del Skrevet 15. mars 2005 Cyan! The one and only? :sussognussoggnukkogsånt: Ja, men nå tror jeg du tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 15. mars 2005 Å. Så synd. Da finnes det to Cyaner. Skitt au, du er sikkert like ok som den andre Cyanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #17 Del Skrevet 15. mars 2005 Å. Så synd. Da finnes det to Cyaner. Skitt au, du er sikkert like ok som den andre Cyanen! Viste ikke vi var to. Fra hvilket forum da? Håper da jeg er ok jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 15. mars 2005 Viste ikke vi var to. Fra hvilket forum da? Håper da jeg er ok jeg og Vet ikke om den andre Cyanen hadde likt at jeg "outer" hvilket forum hun pleide å besøke, men det var et lukket forum og relativt lite forum. Såpass kan jeg si. Lenge siden jeg har tastet med den andre Cyan nå, det var derfor jeg ble så ekstatisk, he he. :forklarer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #19 Del Skrevet 15. mars 2005 Ok Bare greit å vite at man ikke har tatt navnet til noen som er overalt Men nå spora jeg av hele bendel-tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 15. mars 2005 Men nå spora jeg av hele bendel-tråden din! Avsporinger er topp! At alle disse KG-trådene terper på samme tema på side 17 som på side 1 er intet mindre enn tragisk. La uforutsigbarheten og ælva leve! :politisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå