Gå til innhold

Savn etter datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har nylig flyttet ut og jeg må si at jeg syntes det er utrolig tomt her og får nesten litt sug i magen når jeg går inn på rommet hennes. Blir litt lei meg kjenner jeg. Vet jo at det er helt normalt å flytte ut i hennes alder og hun bor med sin kjæreste som er veldig søt og hyggelig, jeg støtter dem på alle måter! Men hun er mitt eneste barn og jeg må innrømme jeg kjenner på ensomheten selv om jeg har et sosialt liv utenom familien. Noen som har det på samme måte? 

Anonymkode: 014e1...92b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Foreldrene mine har det slik, men heldigvis bor jeg og broren min bare 5 og 10 minutter unna dem:)! Ungene mine koser seg i lag med besteforeldrene og hunden deres:)

Endret av Anciol
Skrevet

Det blir bedre :) 

Første gangen eldstejenta her flyttet hjemmefra var da hun gikk på vgs, da tok hun et utvekslingsår i et annet land, kom ikke hjem før til jul. Hadde lovet henne å ikke gråte, men herlighet så jeg grein på flyplassen og hele veien hjem.... 

Nå er det tre år siden hun flyttet ut for å studere, og med mindre livet gir henne en skikkelig skruball så regner jeg ikke med at hun flytter hjem igjen. Men ja, selv om lillesøster bor hjemme så er det et savn etter eldste. Savner lydene av henne, savner at hun og vennene okkuperer tvstua, savner å gi henne nattaklem. Savner nesten morgengrettenheten og småtutringa om morgenen.. 

Det blir bedre etterhvert som tiden går! 

I år var det ikke like trist da hun dro til studiestedet etter en lang sommer hjemme (hun hadde sommerjobb her vi bor). 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Anciol skrev:

Foreldrene mine har det slik, men heldigvis bor jeg og broren min bare 5 og 10 minutter unna dem:)! Ungene mine koser seg i lag med besteforeldrene og hunden deres:)

Å så koselig ♥️ 

Skrevet
4 timer siden, skruf skrev:

Det blir bedre :) 

Første gangen eldstejenta her flyttet hjemmefra var da hun gikk på vgs, da tok hun et utvekslingsår i et annet land, kom ikke hjem før til jul. Hadde lovet henne å ikke gråte, men herlighet så jeg grein på flyplassen og hele veien hjem.... 

Nå er det tre år siden hun flyttet ut for å studere, og med mindre livet gir henne en skikkelig skruball så regner jeg ikke med at hun flytter hjem igjen. Men ja, selv om lillesøster bor hjemme så er det et savn etter eldste. Savner lydene av henne, savner at hun og vennene okkuperer tvstua, savner å gi henne nattaklem. Savner nesten morgengrettenheten og småtutringa om morgenen.. 

Det blir bedre etterhvert som tiden går! 

I år var det ikke like trist da hun dro til studiestedet etter en lang sommer hjemme (hun hadde sommerjobb her vi bor). 

Kjenner meg så igjen i det du skriver 🌞 Det blir nok som du sier bedre etterhvert. Samtidig er jeg veldig stolt over henne også selv om det røsker litt i hjertet mitt 😊

• Liker 2
Skrevet

Tror nok foreldrene mine var litt lettet da vi barna flyttet, og bare minstemann ble boende hos dem 🙂 men det blir nok annerledes når du har bare en datter. Det er selvfølgelig trist at du har det sånn, men er jo rørende å lese også da... 

Det blir nok bedre etterhvert, og jeg tror nok ikke at du er alene om å ha det sånn. 

Skrevet

Jeg vet hvordan det føles. Selv om alt er bra, så er det en sorg over en tid som er over. Det blir aldri det samme :( Men det går over :) 

Anonymkode: fcf81...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...