Gå til innhold

Paros - bra eller dårlig - ville du ha reist dit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drømmer om sommerens ferie og Paros leder foreløbig på listen over mulig reisemål.

Det er sikkert mange av dere der ute som har vært der:

Har er argumentene for/mot å dra til Paros?

Og hvor bør man bo?

Naoussa eller Parikia?

Vi har lyst til å bo på et sted med kort vei til gode strender, men samtidig hadde det vært kjekt med en viss følelse av sivilisasjon... Jeg forstår det slik at Parikia kan bli litt bråkete, men samtidig virker Naoussa som et utrolig lite og stille sted. Eller tar jeg feil?

Kansje noen kan anbefale et annet sted som passer oss?

Vi ønsker oss et sted med gode restauranter, der menyen ikke er skrevet på 6 språk og maten tilpasset selv den mest forsiktige gane om dere skjønner hva jeg mener. Et sted der man kan finne en hyggelig bar på kvelden uten å måtte skyfle vekk overberusede tenåringer først. Samtidig ønsker vi ikke å være helt alene. Ferie for oss er også å kunne være sosial med andre. Deilige strender, gjerne med muligheter for vannsport....

Vi var på Naxos i fjor og syntes egentlig det var himmelen på jord, men ønsker ikke å dra tilbake så raskt. (Selv om alt vi leser om andre øyer blir målt opp mot Naxos og funnet for lett)

Så kom igjen! Overbevis meg om at Paros (ikke?) er verdens beste øy :):kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Paros er helt grei, litt sånn run-of-the-mill Hellas. Jeg trivdes OK, men ville ikke dratt dit igjen, for å si det sånn. Vi bodde i Parikia.

Gjest Aurélie
Skrevet

Har ikke vært på Paros, men POros :) Jeg innbiller meg at Poros er litt mindre, det var iallefall utrolig idyllisk der. Det tok noen minutter å kjøre inn til "sentrum", hvor det lå noen diskoteker og selvfølgelig små handlegater. Vi bodde altså litt utenfor sentrum, på et hotell rett ved stranden, med et par koselige tavernaer rett i nærheten. Familie-idyll på høyt nivå ved hotellet, samtidig som vi kunne trekke inn til butikkområdet på kort tid dersom vi ønsket det.

Skrevet

:-? Hmmm... det kan høres ut som at Paros ikke er øya jeg leter etter...

Takk for tips gjest, men den var lite informativ den siden du sendte meg - tar gjerne imot andre alternativer!

Lilith: Var det Paros det var noe galt med, eller liker du deg ikke i Hellas? Skjønte ikke helt hva du mente :oops:

Aurélie: Takk for tipset! Jeg har vært på Poros tidligere og er enig i at det er en fin øy, men den har litt lite å tilby for et 2-ukers opphold tror jeg.

*sukke*

Jeg er skikkelig ubestemt på ferieplaner i år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...