AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 For en good stund siden snart møtte jeg en mann som jeg oppriktig ble glad i. Han ga meg mye bekreftelse og sa etterhvert han var glad i meg tilbake. Så kom det største tillitsbruddet ever, han hadde ligget med eksen og møtt henne hele tiden han traff meg. Jeg ble ikke engang sint, hadde på en måte mistenkt det hele tiden. Hadde jeg hatt selvrespekt nok ville jeg dumpet han på flekken. Men, har ikke klart å kutte han helt ut av livet mitt. Han påstår han aldri vil ligge med henne mer, og jeg har gitt han en ultimatum han ikke greier å etterfølge. Har sagt jeg ikke blir sammen med han innen det skjer.. Mistenker at han enda har følelser for henne selv om han sier han er glad i meg. Så nå dater jeg andre, selvom jeg på en måte ikke har greid å kutte han helt ut. Har ikke klart å tilgi han, siden han løy til meg hele tiden selvom jeg alltid spurte om han hadde følelser for henne. Er jeg et grusomt jævla menneske? Anonymkode: e1169...ea9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 jeg syntes ikke du er et grusomt menneske! Jeg syntes at det er smart av deg og prøve å kutte han ut av livet ditt, forde om det kan være litt vanskelig. heier på deg!🤩 Anonymkode: 0a38b...b9d 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Jeg dater flere samtidig. Er man ikke eksklusive, er man ikke eksklusive. Og hvordan ellers vite om person A/B/C er spesiell, uten sammenligningsgrunnlag? Anonymkode: 96911...cc7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Du skylder ikke han noe, når han har misbrukt tilliten han hadde hos deg. Men en helt annen ting er om dette egentlig vil gjøre deg lykkeligere, eller bare enda mer miserabel.. Anonymkode: dd396...b6d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Hvorfor dropper du han ikke når du allikevel dater andre? Anonymkode: c967c...3e3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 På 22.8.2018 den 13.07, AnonymBruker skrev: Hvorfor dropper du han ikke når du allikevel dater andre? Anonymkode: c967c...3e3 Han er vel litt trygg å falle tilbake på. Vi var eksklusive trodde jeg (vi hadde blitt enig om å satse) så fant jeg ut han hadde ligget med eksen etter vi ble enig om det. . Men er nok best å droppe han ja... Anonymkode: e1169...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå