AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg leste om det og det var en nordmann som eide han, hundeføreren var også norsk. Det var løpet mellom Nome og Nenana i Alaska, for å få tak i medisinen mot Difteri. Den tiden hadde de ikke mobiltelefon og det var -50 grader! eller noe sånt. De var 5 dagers løp. Hadde noen klart dette i dag? er vi blitt pingler? Jeg hadde mest sannsynlig daua. Jeg sitter her og fryser nå, enda det ikke er vinter enda. Anonymkode: 8a083...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Del Skrevet 21. august 2018 Ja vijeg hadde fint klart det idag. Skjekk ut Finnmarks løpet, det er beinhardt. Anonymkode: 37d73...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 21. august 2018 #3 Del Skrevet 21. august 2018 Dyremishandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #4 Del Skrevet 21. august 2018 7 minutter siden, COSL Innovator skrev: Dyremishandling neeeeh...? Du er klar over at dyr faktisk bor ute hele livet? ulv, bjørner osv? polarhunder er skapt for slik liv. Anonymkode: 8a083...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Del Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste om det og det var en nordmann som eide han, hundeføreren var også norsk. Det var løpet mellom Nome og Nenana i Alaska, for å få tak i medisinen mot Difteri. Den tiden hadde de ikke mobiltelefon og det var -50 grader! eller noe sånt. De var 5 dagers løp. Hadde noen klart dette i dag? er vi blitt pingler? Jeg hadde mest sannsynlig daua. Jeg sitter her og fryser nå, enda det ikke er vinter enda. Anonymkode: 8a083...ee6 På samme måte som Vesleblakken løp 10 mil frem og tilbake over Tynsetkjølen på 12 timer i full snøstorm. En vanvittig prestasjon. Historien er sann. Anonymkode: b3e59...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 22. august 2018 #6 Del Skrevet 22. august 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: neeeeh...? Du er klar over at dyr faktisk bor ute hele livet? ulv, bjørner osv? polarhunder er skapt for slik liv. Anonymkode: 8a083...ee6 De er uansett ikke skapt for å løpe som faren for å tjene ett menneske som vil vinne ett løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå