Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste om det og det var en nordmann som eide han, hundeføreren var også norsk. Det var løpet mellom Nome og Nenana i Alaska, for å få tak i medisinen mot Difteri. Den tiden hadde de ikke mobiltelefon og det var -50 grader! eller noe sånt. De var 5 dagers løp.
Hadde noen klart dette i dag? er vi blitt pingler?
Jeg hadde mest sannsynlig daua. Jeg sitter her og fryser nå, enda det ikke er vinter enda. 

Anonymkode: 8a083...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vijeg hadde fint klart det idag. Skjekk ut Finnmarks løpet, det er beinhardt. 

Anonymkode: 37d73...8f0

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, COSL Innovator skrev:

Dyremishandling 

neeeeh...? Du er klar over at dyr faktisk bor ute hele livet? ulv, bjørner osv? polarhunder er skapt for slik liv.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste om det og det var en nordmann som eide han, hundeføreren var også norsk. Det var løpet mellom Nome og Nenana i Alaska, for å få tak i medisinen mot Difteri. Den tiden hadde de ikke mobiltelefon og det var -50 grader! eller noe sånt. De var 5 dagers løp.
Hadde noen klart dette i dag? er vi blitt pingler?
Jeg hadde mest sannsynlig daua. Jeg sitter her og fryser nå, enda det ikke er vinter enda. 

På samme måte som Vesleblakken løp 10 mil frem og tilbake over Tynsetkjølen på 12 timer i full snøstorm. En vanvittig prestasjon.

Historien er sann.

Anonymkode: b3e59...10e

Gjest COSL Innovator
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

neeeeh...? Du er klar over at dyr faktisk bor ute hele livet? ulv, bjørner osv? polarhunder er skapt for slik liv.

De er uansett ikke skapt for å løpe som faren for å tjene ett menneske som vil vinne ett løp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...