Gå til innhold

Kan halsbetennelse og vondt i kroppen ha noen sammenheng? (Våknet opp med såre muskler overalt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en halsbetennelse i 4-5 dager ca. Det utviklet seg fra kiling i halsen til sandpapir-følelse og smerter, i overgår hadde jeg ikke stemme og i går + i dag har jeg hatt hes stemme og vondt når jeg svelger (spesiet på høyre side). Jeg våknet opp i dag med smerter i hele kroppen. Jeg er sår i alle muskler klennes det ut som og jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Føles ut som jeg har trent hard styrke, noe jeg ikke har gjort på en stund. 

Prøvde å google litt, men fant ingen sammenheng mellom halsbetennelse og vondt i kroppen/såre muskler. Noen som har peiling? Var i litt dårlig form tidligere, men vet ikke om jeg har hatt feber. Mest sannsynlig ikke. Har bare vært dårlig - trøtt og slapp. Halsen gjør heldigvis ikke vondt hele tiden nå, kun ved svelging.

Anonymkode: 5a546...2bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg blir forkjøla og får vondt i halsen, så slår det ut i hele kroppen.
Alt er et ork, og alt gjør vondt, bare det å ta opp komme ned/opp fra toalettet er grusomt.

Anonymkode: d1615...e83

Skrevet

Jepp :) jeg blir stiv, øm og får vondt i alle muskler og ledd når jeg er forkjøla eller har halsbetennelse. Kroppen føles rett og slett vond. Helt normalt :) 

Anonymkode: 7309f...215

Skrevet

Ah så bra at det er normalt, haha! :) Jeg er ikke forkjøla. Kun halsen med tørrhoste og såre muskler + slapphet. Har hatt halsbetennelse mange ganger tidligere, men har aldri opplevd dette. Kun da jeg hadde influensa, noe jeg håper jeg ikke får igjen noen gang. 

Tenkte kanskje det forverret seg nå og at jeg får flere betennelser i kroppen, noe som hadde passet svært dårlig. :fnise: Nei, får vel hvile meg og drikke vann til jeg føler meg bra igjen.

ts

Anonymkode: 5a546...2bf

Skrevet

Jeg ville ringt legevakten og hørt med de om det er normalt. Spesielt siden det virker helt nytt for deg. Man bør ikke ta imot medisinske råd på et forum sånn som dette, da kontakter man helsepersonell. God bedring! 😊 

Anonymkode: 260fc...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...