rumpeldunk Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Heisann.... Åh, nå er det bare 10 dager igjen for meg. Begynner å kjenne det i magen nå...krible, krible. Men jeg lurte litt på kransekaka. Jeg skal ha kransekake. Men hvordan pynte den..................................... Til jul pyntes den med norske flagg og smell-bong-boger.... Hva når det er bryllup Skal det være brudepar på toppen? Skal det være flagg? Hmmm, Hadde vert supert med noen tilbakemeldinger på dette.... Ha en god søndag.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Legg den som et horn på et serveringsfat, pynt den med silkebånd som har samme farge som ett-eller-annet og små marsipanroser som har samme farge som ett-eller-annet. Så fyller du det liggende hornet med innpakket konfekt av et eller annet slag, fex twist. Heter overflødighetshorn og er kjempelekkert
sommerbrud04 Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Vi hadde vanlig kransekake, og den var pyntet med brudepar på toppen. (jeg kjøpte et i gips, for jeg liker ikke de i plast med masse blonder rundt, som de ofte har på konditoriene) Ellers pyntet vi med melis og flagg.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Vi skal få satt vårt opp som en kurv, pyntet med marsipanroser og kransekakestenger oppi.
Gjest Betty Boop Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Vi har tenkt til å pynte med norske og engelske flagg og rosa og grønne smellbongbonger.
Miori Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Tror mor har planer om flagg, sølvpynt, melis og brudepar fra SIA på toppen.. Lur ide å ta igjen fargene i bryllypet deres!!! Lykke til forresten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå