AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hei, Vi er et par på rundt 30 år som nå har forsøkt i 12 mnd uten å bli gravid. Dette er en sår situasjon som jeg ikke har fortsett og som nå gjør at vi må vurdere hjelp «utenfra». Innser jo at vi trenger hjelp til denne biten og det er da jeg står litt fast. Vi ønsker ikke å gå igjennom det offentlige, men heller betale for privat da dette går fortere I den anledning lurer jeg på hva vi må gjøre i forkant? Trenger man henvisning til det private? Hvilken klinikk er å anbefale? Tusen takk på forhånd for all hjelp. hilsen ei som føler seg veldig liten, redd og usikker i denne prosessen. Anonymkode: c37e9...f6c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Trenger ingen henvisning. Bare kontakt en privat klinikk. Man starter først med utredning, dette tar tid uansett. Hvor i landet bor dere? Anonymkode: e7524...236
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Vi bor i Oslo området Anonymkode: c37e9...f6c
Hollymolly Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Jeg er veldig fornøyd med Livio i Oslo. De er veldig omsorgsfull og veldig personlige. De ringer deg alltid opp og gir veldig bra med informasjon. På hjemmesiden så kan du se hva prisene er. Jeg fikk startet veldig rask. Ble gravid av oss selv 2 ganger. Men hat mistet. Så nå er vi på siste runde før vi eventuelt drar til utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå