AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #41 Skrevet 22. august 2018 Noen klarer faktisk ikke sterkt lys ute pga migrene. Jeg går med solbriller selv når det er overskyet, men da kan man jo alltid tilrettelegge. Gå et sted å drikke kaffe feks, og ikke være ute. Skjønner at det er en uting, men for meg så går det ikke uten når jeg er ute Anonymkode: 132fa...fa5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #42 Skrevet 23. august 2018 Jeg var på date med en som til og med hadde på seg solbrillene inne på kafé... 🙄🙄🙄🙄 Jeg sa "Er du kjendis eller? Siden du har på solbriller inne?" Da tok han de av... Viste seg at han var max skjeløyd, øynene gikk i totalt motsatt retning av hverandre.. 😓 Anonymkode: aa182...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #43 Skrevet 23. august 2018 Dersom det er fullt sollys, og vi er ute på daten, har jeg ikke noe imot at han har solbrillene på. Men jeg vil likevel at han tar de av en liten stund når vi hilser. Det gjør jeg selv når jeg skal hilse på noen jeg ikke har møtt før, tar av solbrillene for å se hverandre i øynene og vise hvordan man ser ut. Dersom han ikke hadde tatt av solbrillene selv, hadde jeg bare spurt om å få se hvordan han egentlig ser ut, med et smil. Hvorfor skal man gjøre ting så komplisert, og være så negativ som TS? Anonymkode: acec9...694
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #44 Skrevet 23. august 2018 Jeg synes ikke solbriller på date er noe særlig nei, men jeg synes absolutt det er mye frekkere å kalle andre for tilbakestående... Anonymkode: 10ad1...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå