Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, hvordan feirer dere? 

Her kom jeg nettopp på at vi har bryllupsdag i dag. Mannen min har nok glemt det også. 8 år...

Anonymkode: 385f0...c44

• Liker 1
Skrevet

Vi feirer alltid når vi har ferie, dvs. vi har bryllupsdag i ferien. Vi bytter på å ha ansvar for hvordan vi skal feire, så blir det overraskelse på andre parten. Vi er alltid på fjelltur når vi feirer, men vi har hatt veldig bra bryllupsdager! 

Anonymkode: 21435...272

Skrevet

Ja, feirer bryllupsdagen. Pleier å få kaffe og favorittbagel på senga før han drar på jobb, tilsendt blomster, og så er vi ute å spiser middag på kvelden :) Mannen er veldig flink på sånne ting.. :) Det har hendt at han har kjøpt antrekk som han har lagt frem og, med beskjed om å møte der og der klokka da og da :)

Han feirer også dagen vi møttes, denne blir som regel lagt til nærmeste helg da, med fest for omgangskretsen med "norsk" tema :) (Vi bor ikke i Norge). 

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. Har viktigere dager å feire i løpet av året😊

Anonymkode: c78f2...a5a

Skrevet

Feirer og feirer :) Hender at vi kjøper blomster på butikken og at det kanskje er noe ekstra godt til middag :P (Var kontorbryllup, så ikke alltid vi husker det..) 😛 

• Liker 1
Skrevet

Nei de tgjør vi ikke. Jeg og kona har VERDENS BESTE forhold, mer vi er ikke så opptatt av å feire slike dager som bryllupsdag, bursdag, valentines day osv osv... bursdag er for så vidt ok. Det blir kanskje en liten markering men nei...

Vi setter mer pris på HVER DAG! Altså vår hverdag og de små tingene. Vi tuller egentlig med hverandre når vi "glemmer" disse dagene. En gang glemte jeg bursdagen hennes.. hehehehe

Så svaret er nei...

Anonymkode: fb89d...d74

• Liker 1
Skrevet

Med tre små har det ikke blitt store feiringene de siste årene, men jeg får blomster på dagen hvert år.

Anonymkode: 5865e...a3a

Skrevet

Vi lager bryllupsmiddagen vår hvert år. Eller i alle fall så likt vi klarer. Gjort det i elleve år.

Anonymkode: c9825...ef2

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er det kjekkeste og viktigste vi feirer. 

Vi koser oss hjemme på selve kvelden (hvis det er en ukedag) og drar gjerne ut for å spise osv i helgen. 

Anonymkode: 4a08e...5ee

Skrevet

Sist bryllupsdag var jeg og elskeren min sammen på et hotell og hadde sex fem timer i strekk.

Mannen var hjemme og beiset huset.

Så jeg feirer, han gjør ikke det. 

Anonymkode: 27560...995

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist bryllupsdag var jeg og elskeren min sammen på et hotell og hadde sex fem timer i strekk.

Mannen var hjemme og beiset huset.

Så jeg feirer, han gjør ikke det. 

Herregud.. stakkars mannen din. 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Apekatten skrev:

Herregud.. stakkars mannen din. 

Han betalte for rommet, og fikk bilder underveis....😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...