AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Jer nærmer meg 30 år. Jeg forelsker meg så sjelden og har hatt 3 forelskelser. Jeg er på 3. nå, som jeg er i ferd med å gi mer slipp på. Det er helt greit at følelsene er der, men jeg har et mer avslappet forhold. Men, vi lever så utrolig forskjellige liv! Og jeg klarer av mange grunner ikke å "se" oss i fremtiden. MEN, så er det en som "ikke gir seg". Hvorfor er dette alltid den mest kjedelige? Den som jeg ikke tenner på for alti verden, en som jeg aldri savner når jeg ikke er med , en jeg ikke bryr meg om å høre fra. Er det virkelig så kjedelig? Er det slik at man som oftest ender opp med den som man bruker laaaaang tid på å like? Anonymkode: af102...f66
Gjest supernova_87 Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Hvis man bruker lang tid på å like noen høres det rimelig dødfødt ut. En ting er at man bruker lang tid før man finner de intense forelska-følelsene, men det er noe helt annet å ikke bry deg om å høre fra noen. Det hadde ikke jeg gått videre med i alle fall, og det høres ikke ut som en forelskelse overhodet.
visp Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Nei, man skal jo ha lyst til å være sammen med personen. Hvorfor tvinge gjennom noe som ikke finnes? Er det så viktig å være i et forhold? Tror ikke du ser helt klart. 1
SoWhat? Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Du er i din tredje forelskelse ? Etter som du beskriver, så lurer jeg på om du har vært forelsket i det hele tatt ? Sorry altså, men dette så ikke mye ut som en forelskelse.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 38 minutter siden, SoWhat? skrev: Du er i din tredje forelskelse ? Etter som du beskriver, så lurer jeg på om du har vært forelsket i det hele tatt ? Sorry altså, men dette så ikke mye ut som en forelskelse. jeg liker en annen, men så er det en mer tilgjengelig som jeg bare ikke faller for. Anonymkode: af102...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå