Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet inn i en leilighet for meg selv (24 år)for ca. 2 måneder siden. Trives veldig godt, selv om jeg savner kjæresten min som bor i Trondheim. 

Men så har jeg reagert på at naboen min (Sikker 35-38 år) som bor ved siden av meg i et hus. Han har samboer og 3 barn. Netopp blitt pappa igjen. Jeg har alltid vært høflig og sakt hei til denne familien, sånn som alle naboer gjør?

Han her mannen gir meg blunke blikk når jeg møter han, ser veldig og snur seg på lang avstand. Har sett han ser ut vinduet og glor når jeg går forbi?Så.. sendte han forespørsel på facebook?Og har skreiv  Hei ;).... Har ikke åpnet og turd å sett mer.. 

Virker ikke dette veldig rart?? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt creepy

Anonymkode: 39545...811

• Liker 20
Skrevet

Dette er ikke normalt nei. Jeg hadde skrevet i klartekst hva jeg mente til han og om han ikke ga seg så hadde jeg sett meg om etter et annet sted å bo. Han høres ut som en gris 🐷

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor la du han til på Facebook?

Anonymkode: a7e94...70f

• Liker 5
Gjest Stella Rose
Skrevet

Rart, er bare forbokstaven, for en creepy fyr.

Skrevet

Han kan ha et kompleks, sånn at han "bare" flørter for å få oppmerksomhet. 

Hvis han "prøver seg" på noe mer, så svarer du bare at du ikke er det minste interessert i en familiefar, og, at du har kjæreste. Bare å skrive det. Ikke noe problem. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt klart ifra på melding, at dette er jeg ikke interessert i. Hadde blitt redd faktisk.

Dette er et creep for å si det mildt, han vil bare knulle deg. Tenk om han en dag er full og står på døra di? 

Anonymkode: 4259c...fde

• Liker 3
Skrevet

Det er nok bare en mann som synes du er attraktiv og som vil pule deg. Ikke svar han, og hvis han sender noen flørtende meldinger eller lignende, så sier du at du har kjæreste. 

Anonymkode: 96162...b7f

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde sagt klart ifra på melding, at dette er jeg ikke interessert i. Hadde blitt redd faktisk.

Dette er et creep for å si det mildt, han vil bare knulle deg. Tenk om han en dag er full og står på døra di? 

Ja skjønner godt hvis han blir redd og burde si klart ifra når hun legger han til og sender han en tilfeldig melding på facebook.

Anonymkode: df7e3...877

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor la du han til på Facebook?

Anonymkode: a7e94...70f

Han la til meg:p Men har hverken godtatt han eller svart på meld..

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner godt hvis han blir redd og burde si klart ifra når hun legger han til og sender han en tilfeldig melding på facebook.

Anonymkode: df7e3...877

Hvis du leser HI, så adda nabo-mannen TS på facebook og sendte hun en melding. Var ikke TS som adda han. Herregud 

• Liker 9
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare en mann som synes du er attraktiv og som vil pule deg. Ikke svar han, og hvis han sender noen flørtende meldinger eller lignende, så sier du at du har kjæreste. 

Ekkelt å tenke på.. Han vet jeg har kjæreste for han har sett oss sammen flere ganger i nabolaget,løpt tur osv.Synes bare det er utrolig ekkelt og er redd han går utforbi vinduet mitt og lusker:p Har store vinduer og veien rett nedforbi, så ha persiennene nede hver dag nå:/

• Liker 4
Skrevet

Be han holde opp, og si at du involverer kona hvis han ikke gir seg. Si du opplever ubehag 

Anonymkode: 147a7...42c

• Liker 6
Gjest førstedamen
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel ts som tok kontakt med han eller har jeg misforstått HI? 

Skrevet
6 timer siden, Kajais skrev:

Jeg flyttet inn i en leilighet for meg selv (24 år)for ca. 2 måneder siden. Trives veldig godt, selv om jeg savner kjæresten min som bor i Trondheim. 

Men så har jeg reagert på at naboen min (Sikker 35-38 år) som bor ved siden av meg i et hus. Han har samboer og 3 barn. Netopp blitt pappa igjen. Jeg har alltid vært høflig og sakt hei til denne familien, sånn som alle naboer gjør?

Han her mannen gir meg blunke blikk når jeg møter han, ser veldig og snur seg på lang avstand. Har sett han ser ut vinduet og glor når jeg går forbi?Så.. sendte han forespørsel på facebook?Og har skreiv  Hei ;).... Har ikke åpnet og turd å sett mer.. 

Hadde en kollega som oppførte seg noe tilnærmet dette. I starten syntes jeg det var creepy, men så fant jeg ut at han hadde Tourettes og at disse blunkene og snuing av nakke osv var ticks.

Det kan også være tilfeldig at han er i vinduet når du tilfeldigvis er der også. Skal liksom ikke folk få lov og se ut av sine egne vinduer? For meg virker du innbilsk.  

Anonymkode: fbbda...d89

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde åpnet meldingen og sett hva det sto der før jeg hadde bestemt meg for hva jeg skulle gjøre. Noen menn har en flørtete opptreden uten at det betyr at mottaker er spesiell på noen måter. Vet mange som har for vane å blunke i stede for å si hei feks. De bare er slik, en variant i hverdagen. Min eks svigerfar er slik. Han blunker alltid til meg, de første gangene ble jeg helt satt ut men så skjønte jeg at det bare var hans måte å være på. 

Anonymkode: 6bd91...429

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bare å lese meldingen da? Hva er du redd for? 

Skrevet
6 timer siden, Kajais skrev:

Huff så kleint !  🙈! Det er rart, men det er et ganske vanlig fenomen. Kjenner flere som har fått (uten å by opp til det) slik uønsket oppmerksomhet fra menn. En venninne av meg måtte flytte, fordi hun rett og slett ikke fikk fred fra en kar i samme blokka 😕

• Liker 1
Skrevet

Først så må jeg bare si at det er bra at du la han til på face. Jeg tenker at dette er en mann som er sliten og at kjerringa begynner å forfalle, sakte. Selv er jeg sprek og sporty og er i min beste alder, men det er det ikke alle kvinner som er. Noen blir gamle og brukt opp, og da er det fint med oss unge og vakre. 

Han er nok ikke interessert i noe forhold, men det kan fortsatt bli et spenstig vennskap hvor du kan hjelpe ham der dama hans ikke er god nok. Så det jeg syns du skal gjøre er å åpne meldingene på face og gå all in ;)

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde åpnet meldingen og sett hva det sto der før jeg hadde bestemt meg for hva jeg skulle gjøre. Noen menn har en flørtete opptreden uten at det betyr at mottaker er spesiell på noen måter. Vet mange som har for vane å blunke i stede for å si hei feks. De bare er slik, en variant i hverdagen. Min eks svigerfar er slik. Han blunker alltid til meg, de første gangene ble jeg helt satt ut men så skjønte jeg at det bare var hans måte å være på. 

Anonymkode: 6bd91...429

Det høres litt tvilsomt ut 😂 Neinei, Per er ikke en gris, ja han blunker til fine damer (men det er hans måte å hilse på) og han klår ikke (han er bare fysisk ovenfor damer han liker), gode gamle Per.

Det er jo seriøst en væremåte man burde korrigert - om han faktisk ikke er 🐷 - det er jo ikke normalt og man kan ikke forvente at motparten skal bli noe annet enn ukomfortabel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...