Gå til innhold

Hundepark Myraløkka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er en hundepark der? Sett flere hunder som er løse sammen i parken/den store sletta, men finner ikke noe om det på nett. 

Anonymkode: bd11d...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Båndtvangen gjelder ikke for alle. Det må du da skjønne! :nei:

Skrevet
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Båndtvangen gjelder ikke for alle. Det må du da skjønne! :nei:

Hø?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hø?

Bare spør dem.

Skrevet

Haha, var det jeg prøvde på. Men hun jeg spurte snakka ikke så godt norsk, og ga meg et veldig defust svar om at ja/nei/jo og at det kom flere og flere hunder, det var ikke båndtvang osv. Virka ikke som jeg var velkommen 🙊 Men så kom en annen og sa det var for alle. Skjønte null. Og da jeg slapp min løs gikk nesten alle. Koselig 🤣

Skrevet

Jeg lurer litt på hva jeg egentlig bør gjøre når jeg treffer på et par bolere og en amstaff som går løs, ute på en turvei i skogen. Må innrømme at jeg ikke er tøff nok i trynet til å si fra. Når hunden i tillegg går pent og prydelig ved siden av eieren, så tenker jeg at det får være greit.

Skrevet

Ikke bruk hundepark, det er ikke bra for hunden å sosialiseres med så mange individer på en gang, spesielt når individene ikke er fra en flokk engang. 

Les litt hunde psykologi og du vil fort forstå hvorfor hundepark ikke er riktig måte å drive sosialisering på. 

Anonymkode: d0993...71c

Skrevet
2 timer siden, T-Rex skrev:

Jeg lurer litt på hva jeg egentlig bør gjøre når jeg treffer på et par bolere og en amstaff som går løs, ute på en turvei i skogen. Må innrømme at jeg ikke er tøff nok i trynet til å si fra. Når hunden i tillegg går pent og prydelig ved siden av eieren, så tenker jeg at det får være greit.

Skjønner helt ærlig ikke hva du driver med. Prøver du å komme med subtile stikk til meg? Vær tydelig, mann/kvinne/trandperson!

Skrevet

Ssss*

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bruk hundepark, det er ikke bra for hunden å sosialiseres med så mange individer på en gang, spesielt når individene ikke er fra en flokk engang. 

Les litt hunde psykologi og du vil fort forstå hvorfor hundepark ikke er riktig måte å drive sosialisering på. 

Anonymkode: d0993...71c

Føler det er like mange meninger om dette som hundeeksperter. Blir aldri klok.  Send gjerne noen linker om du har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...