AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Har kjøpt dette: http://www.asos.com/little-mistress/little-mistress-maxi-tulle-prom-skirt/prd/6109279?clr=mink&SearchQuery=little mistress maxi tulle prom skirt&gridcolumn=2&gridrow=1&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=4 Veldig fint, men det er litt krøllete fra sendingen. Vet noen hvordan jeg kan ordne det? Tør ikke stryke i tilfelle jeg ødelegger det Anonymkode: 475ec...40f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Nylon kan strykes, uten damp. Du kan jo prøve deg fram ved å legge et kjøkkenhåndkle i mellom når du stryker. Prøv laveste trinn først. Anonymkode: e5e90...8e1
SoWhat? Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Vasker alltid nyinnkjøpte klær! Om så bare på 30 grader. Så vask det pent. Rist og heng opp, så blir det vel bra 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 4 minutter siden, visp skrev: Du må vaske det. Uh, hjelp! 😮 Det står ikke noen vaskelapp på. Livredd for å ødelegge det... Hadde et lignende før, men billig fra ebay - og det tålte ikke 30 vask engang Anonymkode: 475ec...40f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nylon kan strykes, uten damp. Du kan jo prøve deg fram ved å legge et kjøkkenhåndkle i mellom når du stryker. Prøv laveste trinn først. Anonymkode: e5e90...8e1 Hm ok. Tror ikke strykejernet har noen innstillinger, det er fra 19 pil og bue Akkurat nå, SoWhat? skrev: Vasker alltid nyinnkjøpte klær! Om så bare på 30 grader. Så vask det pent. Rist og heng opp, så blir det vel bra 🙂 Okei, du tror det tåler 30 grader? Hvilket program bruker jeg? Har aldri vasket på noe annet enn bomull, men dette er vel noe annet Anonymkode: 475ec...40f
visp Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uh, hjelp! 😮 Det står ikke noen vaskelapp på. Livredd for å ødelegge det... Hadde et lignende før, men billig fra ebay - og det tålte ikke 30 vask engang Anonymkode: 475ec...40f Under produktdetaljer står det hand wash. Jeg ville kjørt det i vaskemaskin på ullprogram, 30 grader. Før eller siden må det jo vaskes, så bare hopp i det:)
SoWhat? Skrevet 21. august 2018 #8 Skrevet 21. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hm ok. Tror ikke strykejernet har noen innstillinger, det er fra 19 pil og bue Okei, du tror det tåler 30 grader? Hvilket program bruker jeg? Har aldri vasket på noe annet enn bomull, men dette er vel noe annet Anonymkode: 475ec...40f Det må tåle 30 grader vel ? Det meste gjør det altså. Du kan jo selvfølgelig vaske for hånd med kaldt vann 🙂 men det er vask og rist som skal til. Fint var det da 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #9 Skrevet 21. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt dette: http://www.asos.com/little-mistress/little-mistress-maxi-tulle-prom-skirt/prd/6109279?clr=mink&SearchQuery=little mistress maxi tulle prom skirt&gridcolumn=2&gridrow=1&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=4 Veldig fint, men det er litt krøllete fra sendingen. Vet noen hvordan jeg kan ordne det? Tør ikke stryke i tilfelle jeg ødelegger det Anonymkode: 475ec...40f Heng det opp på en klypebøyle. La det henge på badet mens du dusjer. Da får det nok fukt til at det sannsynligvis vil rette seg ut. Mannen min gjør dette med skjorter, når skjortene har lagt i koffert. Anonymkode: b96f3...631 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #10 Skrevet 21. august 2018 4 minutter siden, visp skrev: Under produktdetaljer står det hand wash. Jeg ville kjørt det i vaskemaskin på ullprogram, 30 grader. Før eller siden må det jo vaskes, så bare hopp i det:) Hmm, ok, skal se om jeg tør xD Evt. bare tar jeg det i dusjen og henger det til tørk. Har sånn biotex også. Det er sikkert ekkelt, men når jeg har dyre/fine kjoler og sånn pleier jeg ikke vaske de. Bruker de som oftest bare 1-2 ganger uansett, og her jeg bor er det sjelden varmt så har aldri vært ute for at jeg har svettet eller at det har luktet, så har bare latt være for å være på den sikre siden Usj. Flaut å si, men. 4 minutter siden, SoWhat? skrev: Det må tåle 30 grader vel ? Det meste gjør det altså. Du kan jo selvfølgelig vaske for hånd med kaldt vann 🙂 men det er vask og rist som skal til. Fint var det da 🙂 Takk for det skal prøve håndvask først! Anonymkode: 475ec...40f 1
SoWhat? Skrevet 21. august 2018 #11 Skrevet 21. august 2018 Neh. Tror ikke du er den eneste. Mulig bare meg som er litt "hysterisk". Utelukker ikke det 😄 men det har vel litt med å fjerne overflødig farge og kjemiske stoffer å gjøre også. Tror jeg..... 🙂
visp Skrevet 21. august 2018 #12 Skrevet 21. august 2018 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Neh. Tror ikke du er den eneste. Mulig bare meg som er litt "hysterisk". Utelukker ikke det 😄 men det har vel litt med å fjerne overflødig farge og kjemiske stoffer å gjøre også. Tror jeg..... 🙂 Ja, pluss at det ofte har ligget et sted og støvet ned antar jeg. Dessuten lukter ikke nye klær så veldig godt, så greit å få frisket opp. 1
Pinkee Skrevet 21. august 2018 #13 Skrevet 21. august 2018 Legg det i lunkent vann, og heng det opp vått for eksempel i dusjen og la det tørke der. Ikke vri. Når det meste av vann er rent av, kan du riste det. Da vil det vanligvis bli rimelig skrukkefritt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #14 Skrevet 21. august 2018 24 minutter siden, SoWhat? skrev: Neh. Tror ikke du er den eneste. Mulig bare meg som er litt "hysterisk". Utelukker ikke det 😄 men det har vel litt med å fjerne overflødig farge og kjemiske stoffer å gjøre også. Tror jeg..... 🙂 Aah, har aldri lagt merke til at det har vært noe avfarging eller sånt noe iallefall 23 minutter siden, visp skrev: Ja, pluss at det ofte har ligget et sted og støvet ned antar jeg. Dessuten lukter ikke nye klær så veldig godt, så greit å få frisket opp. Det ser veldig rent og fint ut, og lukter ingenting. Men tar det iallefall i dusjen! Anonymkode: 475ec...40f 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #15 Skrevet 21. august 2018 Heng det opp og dusj det med en dusjeflaske og glatt det ut med hendene. Anonymkode: e06b6...917 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå