Gå til innhold

Mannligt kroppshår...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gillar du hår eller inte?

Då menar jag inte på huvudet alltså...men på kroppen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg foretrekker at menn har naturlig glatte brystkasser og helst ikke for tett skog andre steder heller. Men, om han nå hadde hatt hår på brystet så hadde jeg ikke ønsket at han barberte det, hårstubber er ikke behagelig.

Skrevet

synes mannen skal ha mer hår en meg ihvertfall, på kroppen. :wink:

hår på brystet, stripa ned fra navlen og ned, beina. setter dog pris på stusset eller barbert visse områder. :sjarmor:

Skrevet

Litt hår på brystkassa er heilt fint syns eg. Men hår på ryggen er turn-off for meg....

Kjenner dei som nesten ikkje har hår på kroppen (verken armar, bein eller brystkasse), og det er verst av alt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Glættiser får meg til å tenke på homser, og det er ikke homser jeg vil ha i senga. Så ja, jeg liker en mann med hår.

Gjest manic
Skrevet

Hårete er helt rått! Lite hår kan være pent!

Kjempespennende at det finnes så mange ulike versjoner av mannen, så blir det ikke så kjedelig! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mmmmm.... et skikkelig mannebryst med tett pels! Dødssexy! Og en hårete mage å kose med! Mmmmmm.... Nei, glættiser er turnoff, sluttet å ha sex med guttunger for mange år siden.

Gjest manic
Skrevet

Mykt hår på myk mage er fint å kose med ja ;)

Skrevet

Pusepels på brystkassa og veiviser er et "must" for meg. Ikke noe som er mer sexy. Hvis jeg ser en gutt med åpen skjorte og en hårete, litt muskuløs brystkasse blir jeg rett og slett litt tent :oops:

Skrevet

Syns det blir for dumt å si at ditt eller datt er "et MUST". Så lenge jeg liker mannen blir hårveksten VELDIG LITE viktig!

Gjest Anonymous
Skrevet

I en annen tråd gir noen uttrykk for at de ikke liker menn uten hår, her gis det uttrykk for at de misliker menn med hår. :o

Gjest Catwoman
Skrevet

Ja jeg liker hår på kroppen. Ikke noe sånn ekstreme mengder, men hår på brystet og litt på beina og sånn er definitivt mest sexy på menn syns jeg.

I en annen tråd gir noen uttrykk for at de ikke liker menn uten hår, her gis det uttrykk for at de misliker menn med hår.  :o

Hår på hodet og hår på kroppen er to forskjellige ting. :wink:

Gjest Gretius
Skrevet

Jeg synes absolutt at en mann skal ha litt hår. Det er både maskulint og sexy.

Forrige samboer hadde fem hår på brystet. Nåværende samboer har hår overalt unntatt på hodet. Nei, jeg synes ikke det er sexy med hår på ryggen, men det fulgte med mannen :-?

Skrevet

Hår på hodet og hår på kroppen er to forskjellige ting.  :wink:

Javel.....og hvorfor???

Gjest Catwoman
Skrevet

er ikke det ganske åpenbart?

Håret på hodet sitter på hodet, håret på kroppen sitter på kroppen.

Liker man det ene, må man ikke dermed like det andre.

(regner med du er den gjesten jeg svarte?!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboern har mørke sexy hår over alt untatt på ryggen og ballene - råsexy :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...