AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Lang historie kort, brøt med bestevenninna mi gjennom hele studietiden da hun greide mesterstykket å ha forhold til broren min og eksen min parallelt. Greia er at jeg savner henne. Har ingen jeg prater med på samme måten, ingen andre venninner jeg gleder meg intenst til å se. Er ikke sur på henne lengre, må liksom sette meg inn i hvordan jeg følte for to år siden for å hente frem de vonde følelsene. Går jeg helt på akkord med min egen integritet hvis jeg gjenopptar vennskapet? Og hvordan skal jeg ta kontakt? Anonymkode: b00cd...1f0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Jeg hadde ikke gjort det, men det er individuelt. Hadde hun angret ville hun sikkert ha prøvd å ta kontakt med deg igjen. Hvor stor er sjansen for at hun kommer til å gjøre de samme feilene igjen? Har du full tillit til henne etter sviket? Tenk realistisk. Har hun forandret seg? Jeg hadde en vennine som klikket fullstendig på meg en gang (3 år siden ca), og slettet meg fra alle sosiale medier fordi hun mente jeg klagde når jeg var i en vanskelig periode. Hun sa jeg burde skjerpe meg osv. For noen månender siden prøvde hun å legge meg til på Snapchat. Hva gjorde jeg? Blokkerte. Lar ikke folk som driver på slik komme inn i livet mitt igjen. Kanskje så er det ikke henne du savner, men en person som du kan prate med på samme måte som henne? Det er mulig å finne. Jeg ville aldri ha gått tilbake til noen som har sviktet meg såpass som å «rote» med både bror og eks. Anonymkode: 61acb...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Går jeg helt på akkord med min egen integritet hvis jeg gjenopptar vennskapet? Ja, helt klart. Og hvordan skal jeg ta kontakt? Send en melding og spør hvordan det går Anonymkode: 1395b...764
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Jeg synes det er helt forståelig at du savner henne som venninne, men jeg synes du skal la dette vennskapet passere. Selv om du savner henne vil det ikke si at det er lurt å gjenoppta kontakten med henne. Anonymkode: ef444...c37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå