AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Jeg har en noe ustabil syklus, som de siste årene har vært på 28-43 dager. Snittet ligger på 35 dager. Forrige syklus var 42 dager, og første dag i sist mens var 9.8. Jeg er altså på syklusdag 13 nå. I dag har jeg kjent en voldsom ømhet i underlivet, nærmere bestemt livmortappen. Når jeg sjekket den for et par timer siden var den høyt plassert og det kom litt rosa blod på fingeren. Mer enn bare en dråpe, men ikke menslignende. Siden da har det kommet litt brunt på papiret. Hva i alle dager kan dette være? Jeg har aldri opplevd blødning midt i en syklus før. Jeg har tatt eggløsningstester i ei uke, som alle har vært negative, og jeg har ikke hatt el-slim, bare mye hvitfarget slim, men i følge temperaturen som jeg måler hver morgen hadde jeg visstnok eggløsning for 3 dager siden. Med tanke på mine vanligvis lange sykluser får jeg ikke det til å stemme. Er det noen som har noen mening om hva det er som skjer?🙈 Anonymkode: d82d8...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå