AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hei. Jeg og kjæresten min prøvde å ha sex for første gang sammen. Vi fikk bare halve penisen inn i skjeden før det gjorde veldig vondt. I dag prøvde jeg å ta inn en dildo på 14-15 cm og fikk den inn. Det føltes veldig stramt ut og det var et stort press der nede, men det var ikke direkte vondt før jeg kom helt inni og kanskje traff livmortappen. Er det vanlig at det er stramt det nede og et slags press? Kommer kjæresten helt inn i meg neste gang? Anonymkode: 2f296...aa5
blaffen Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Kanskje... Det kan faktisk gjøre ganske vondt første gang han trenger helt inn i deg ja. Det vil antagelig gå lettere nå som du har åpnet opp deg selv først. Den gode nyheten er at bare dere er standhaftige og prøver mange ganger så vil det sannsynligvis bli digg til slutt. (kanskje dere bare må gøtse og presse den til bunns. vondt første gang men da er du på en måte over det verste) 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Bruk mye glidemiddel så går det bedre etter hvert
Rotemor Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Du spenner musklene på en annen måte antagelig. Det vil gli bedre etterhvert. Det handler ikke om størrelse alene, det gjør det aldri! 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 2 timer siden, blaffen skrev: Kanskje... Det kan faktisk gjøre ganske vondt første gang han trenger helt inn i deg ja. Det vil antagelig gå lettere nå som du har åpnet opp deg selv først. Den gode nyheten er at bare dere er standhaftige og prøver mange ganger så vil det sannsynligvis bli digg til slutt. (kanskje dere bare må gøtse og presse den til bunns. vondt første gang men da er du på en måte over det verste) Høres like latterlig ut hver gang jeg leser disse ordene Anonymkode: 9e70d...607
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå