AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #21 Skrevet 7. februar 2019 LK Hjelle - ingen over hva angår kvalitet. Produsert i Norge er møblene også. Anonymkode: ae3f4...8fd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #22 Skrevet 8. februar 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: LK Hjelle - ingen over hva angår kvalitet. Produsert i Norge er møblene også. Anonymkode: ae3f4...8fd Bolia er jo en smule kulere enn Hjelle 😳 Anonymkode: 676a7...a67
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #23 Skrevet 8. februar 2019 Oh, the irony!! 😂 Ser jo de irriterende TV-reklamene deres...må ærlig si at 32.000 kr for en halv-pris sofa er åndssvakt. Man kan få mye fint fra andre kjeder for mindre. Men da er jo ikke designerne presentert bedre enn møblene.... Men ja. Skriftlig klage. Kanskje samle fjær og legge ved bilde? Anonymkode: fc992...37c 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #24 Skrevet 8. februar 2019 På 22.8.2018 den 9.31, puppi skrev: Sånn går det, når man er så usikker på seg selv, at man må kjøpe møblene på en overpriset dritt-butikk med kvalitet langt under IKEA-nivå.. Men, det er vel verdt det.. det er jo BOLIA (Finnes jo ikke butikker som er så «hippe» som bolia, man må jo skjønne at de kompenserer for noe?? Selge gråstein som gull etc??) jeg ville heller aldri vurdert Bolia. Det er overpriset og jeg lurer jo litt da, når det stadig er salg på sofaer på Bolia.. de reklamerer noe veldig. Synes sofaene der er utrolig overpriset. Min Ikeasofa til 4000kr har jeg hatt i 5år, den holder seg like bra. Anonymkode: 5cb17...47c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå