Gå til innhold

Terningkast på deg sjølv?

Samantha

Terningkast på deg sjølv?  

1. 1. Terningkast på deg sjølv?

• 1
      8
    • 2
      5
    • 3
      6
    • 4
      8
    • 5
      9
    • 6
      3

Anbefalte innlegg

Kva terningkast vil du gje deg sjølv akkurat idag, mht utsjånad?

Altså... Ikkje deg, i forhold til supermodellar. Men deg, i forhold til deg sjølv på ditt beste og ditt verste.

:heiajente: eller :kvalm: ?

Ser du grusom ut og står til terningkast 1 eller er du superfornøgd med det du sjølv ser i speilet og fortenar glatt terningkast 6 idag?

Ikkje for å vere kritisk til meg sjølv, men eg ser virkelig fæl ut idag. Alt for stor joggebukse (kjæresten si) og stygg Pepsi-gensar. Håret ser ENDA verre ut, i ei stygg flette, som snart ikkje er ei flette lenger. Dessuten er eg bleik og augebryna skulle vore nappa.

Tok mandlane for nokre dagar sidan og går på smertestillande, så eg ser i tillegg skikkelig sjuk og sløv ut. Måtte nesten le når eg såg meg sjølv i speilet ista og eg er kjempegla for at har fått tilbringe kvelden aleine på sofaen. :ler:

Konklusjon: Kan ikkje huske at eg har sett verre ut, så det kvalifiserar heilt klart til terningkast 1. (Føler egentlig at eg ikkje fortenar det ein gong.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Føler meg stort som en 4'r.

Kanskje du føler deg som det, men kjenner jeg lillesøstera mi rett, så er du en 5'r eller 6'r. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

føler meg som en 5 i dag med sminke, nyvasket hår og kropp og egne nyvaskede fine klær, alt dette etter 3 dager på sykehuset, da følte jeg meg som 1. Hadde følt meg på 6, hadde det ikke vært for at jeg har kutt i halsen og skal ikke ta smertestillende før om 1 time og er irritabel og sinna :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som en 2'er, men kom på etter at jeg hadde stemt at jeg kanskje skulle vente med å stemme til jeg følte meg som en 5'er!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt influensa noen dager, i tillegg til bihulebetennelse, så er jeg en klar ener. Ligger under dyna med dreadsgrorodpalme, har ikke dusjet på to dager, lukter hest, har en sjefskvise midt på haka, og har munnsår.

(Hakke fått noe kyss fra sambo siden onsdag.. :ler: )

Forøvrig har jeg gått ned fire kilo da, så jeg håper å være en sekser i løpet av neste uke. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I dag ligger jeg nok på en jevn toer... :ler:

Kvisete hake, oppblåst mage, slækk joggejakke og hestehale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Litjmæ

Det varierer over hele skalaen det der, men akkurat i dag er jeg (på tross av at det er mandag :o ) i bra form - så jeg stemmer i med Daniella, Spidey, Grooo og Stine og gir meg selv en 5:er :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 4'er tror jeg, og det sier ikke så lite på en mandag. Sånn bortsett i fra diverse ulumskheter"down there", føler jeg meg ganske fresh med nyvasket hår og nye rosa dingle øredobber. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...