AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Jeg har søkt jobb i en mellomstor bedrift som mellomleder. Jeg tror ikke jeg får jobben da jeg ikke har absolutt alle kvalifikasjonene de søker. Jeg så i helgen at samme bedrift skal ansette en heltid som konsulent (altså en stilling under den jeg søkte på). Har ikke hørt noe fra den første enda. Dette er et firma jeg har veldig lyst til å jobbe i, men er det dumt å søke på både heltid og mellomleder? Det er ikke samme kontaktpersoner, men bedriften er som sagt mellomstor og jeg tror 99% at begge som rekrutterer har kjennskap til hverandre. Innspill? Hva om jeg får intervju til begge? Vil det være dumt? Anonymkode: 7e7e4...bcf
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Søk på begge, jeg har gjort det samme en gang. Ble to-i-ett intervju Anonymkode: 6de96...a3b 2
Carrot Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Ring og forhør deg, si at du har stor interesse for firmaet og fagfeltet og gjerne ønsker søke på begge stillingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå