Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å tar EL tester for å finne eggløsning. Har tatt tidlig morgen og/eller sen kveld da midt på dagen er vanskelig å få til. Leser noen sier det skal testes om morgen, noen om kveld. Hvilket klokkeslett er best? Tidlig ettermiddag, sent på kveld? Falsk positiv på morgen? Noen erfaringer, råd hva som er best for mest mulig riktig resultat?

Anonymkode: 647ed...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Test to ganger om dagen, om morgenen og ettermiddag/kveld. Dette er fordi lh produseres utover dagen og slår ut på EM-urin.

tenker mellom 17-19 er et OK klokkeslett. Husk å ikke tisse 3-4 timer før

hvilken syklusdag er du på?

Endret av Helena96
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Les pakningsvedlegget og tell dager, det er noen testere som gir feil resultat om du tester flere ganger per dag, da de er ment for å teste til samme tid hver dag og helst etter å hatt full blære over natten. I de fleste tester er det også en "kalender" som sier når i syklus du bør starte testingen osv.

for eksempel denne:

http://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-digital

Endret av Carrot
Skrevet
1 time siden, Helena96 skrev:

Test to ganger om dagen, om morgenen og ettermiddag/kveld. Dette er fordi lh produseres utover dagen og slår ut på EM-urin.

tenker mellom 17-19 er et OK klokkeslett. Husk å ikke tisse 3-4 timer før

hvilken syklusdag er du på?

Er på syklusdag 14 nå. Tester morgen og kveld da, og prøver og teste mellom 17-19 som andre test per dag😊 Ikke lett å holde seg på ettermiddagen😅 

Skrevet

Hei, og så spennende at du prøver. Vi prøver også, jeg er på syklusdag 14 i dag, men så langt bare negative el tester. Blir spennende å se hva som skjer framover😊

Anonymkode: 5afe3...8a6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, og så spennende at du prøver. Vi prøver også, jeg er på syklusdag 14 i dag, men så langt bare negative el tester. Blir spennende å se hva som skjer framover😊

Ja, det er spennende😊 Får håpe vi begge får positiv test snart! Hvor lenge har du vært prøver?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er spennende😊 Får håpe vi begge får positiv test snart! Hvor lenge har du vært prøver?

Første pp nå. Med førstemann ble jeg gravid i første pp. Men da el-testet jeg ikke.

ser vi er på ca samme sted i syklusen, men vet ikke hvor stabil min er nå da jeg akkurat har slutta på pillene. Har du fått positiv el-test enda? 😊

Skrevet

Ikke positiv test her ennå nei. Relativt sterk strek i morges, så tester i ettermiddag også😊

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke positiv test her ennå nei. Relativt sterk strek i morges, så tester i ettermiddag også😊

Krysser fingrene for deg😊👍🏻 Så får vi håpe det klaffer for dere. Har dere prøvd lenge?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Krysser fingrene for deg😊👍🏻 Så får vi håpe det klaffer for dere. Har dere prøvd lenge?

Takk, det samme😊 Nei, sluttet på piller i mai og begynte aktiv prøving i juni. Så ennå tidlig da😊

Skrevet

Takk, det samme😊 Nei, sluttet på piller i mai og begynte aktiv prøving i juni. Så ennå tidlig da😊

Spennende! Fikk positiv el-test idag så får håpe det klaffer! Har du testet enda?😊

Skrevet

Spennende! Fikk positiv el-test idag så får håpe det klaffer! Har du testet enda?😊

Utrolig, jeg fikk også positiv test idag! Tok test nå kl 18. Testet både strimmel og CB digital nå og fikk smiley😁 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig, jeg fikk også positiv test idag! Tok test nå kl 18. Testet både strimmel og CB digital nå og fikk smiley😁 

Herregud så gøy! Du får ha masse lykke til med prøvingen😁

Skrevet

Haha, ja det var gøy og nesten komisk at vi begge fikk positiv test i dag!😁 Lykke til dere også👍🏻😊

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja det var gøy og nesten komisk at vi begge fikk positiv test i dag!😁 Lykke til dere også👍🏻😊

Ja, ikke sant! 😅🤗 oppdater gjerne her underveis😁🤞🏻

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det? 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det? 

Ikke noe nytt å melde her ennå😊 Ingen TR og ingen spesielle graviditets symptomer. Har ikke testet ennå. Tenkte å kanskje ta en graviditetstest i morgen😇 Har du testet ennå?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe nytt å melde her ennå😊 Ingen TR og ingen spesielle graviditets symptomer. Har ikke testet ennå. Tenkte å kanskje ta en graviditetstest i morgen😇 Har du testet ennå?

Testet positivt idag med digital😁 lykke til med testinga!

Skrevet

Wow! Så gøy, gratulerer så mye! Så bra det ble full klaff :hoppe:Håper å følge i dine fotspor snart da :) Negativ Billigstrimmel på meg i morges og har heller ingen "gravid-følelse", men vi får se :) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Så gøy, gratulerer så mye! Så bra det ble full klaff :hoppe:Håper å følge i dine fotspor snart da :) Negativ Billigstrimmel på meg i morges og har heller ingen "gravid-følelse", men vi får se :) 

Håper du følger på ja😁😁 takk for det!😊 Mine billigstrimler var veldig svake, negativ digital i går og positiv idag, men ikke noe sterkere strek på billigtestene, så ikke mist motet😊😊🤞🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...