AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hei satte på en maskin med sengetøy på 60 grader. Den veide rundt 5-6 kilo. Jeg tok 75 ml av omo vaskepulver. Etter halvtime åpnet jeg såpeskuffen forsiktig og der så jeg at alt av vaskepulveret ble ikke brukt. Det lå igjen litt der 😞 kan det være noe feil med vaskemaskinen?har lenge brukt flytende middel så har ikke opplevd noe sånt før Anonymkode: 21ca0...d72
Meadow Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Har du prøvd å ta ut såpeskuffen og vaske den?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 23 minutter siden, Meadow skrev: Har du prøvd å ta ut såpeskuffen og vaske den? Ja det gjør jeg en gang i mnd Anonymkode: 21ca0...d72
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Hvorfor åpner du såpeskuffen mens maskinen går?? Anonymkode: a64f6...733 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei satte på en maskin med sengetøy på 60 grader. Den veide rundt 5-6 kilo. Jeg tok 75 ml av omo vaskepulver. Etter halvtime åpnet jeg såpeskuffen forsiktig og der så jeg at alt av vaskepulveret ble ikke brukt. Det lå igjen litt der 😞 kan det være noe feil med vaskemaskinen?har lenge brukt flytende middel så har ikke opplevd noe sånt før Anonymkode: 21ca0...d72 Hvordan i huleste granskauen mener du vi skal kunne svare deg på hvorfor maskinen din ikke bruker alt av vaskemiddelet du helte i? Ikke vet vi hvilken vaskemaskin du har, ikke vet vi hvor gammel den er, ikke vet vi hvor mange kilo maskinen er beregnet til å kunne vaske på det aktuelle vaskeprogrammet og heller ikke er folk flest synske på vaskemaskinområdet. Hvordan tenkte du at noen skulle kunne hjelpe deg med et seriøst svar? Anonymkode: edb78...d76 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Står den i vater? Anonymkode: f1a1d...312
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Hvordan i huleste granskauen mener du vi skal kunne svare deg på hvorfor maskinen din ikke bruker alt av vaskemiddelet du helte i? Ikke vet vi hvilken vaskemaskin du har, ikke vet vi hvor gammel den er, ikke vet vi hvor mange kilo maskinen er beregnet til å kunne vaske på det aktuelle vaskeprogrammet og heller ikke er folk flest synske på vaskemaskinområdet. Hvordan tenkte du at noen skulle kunne hjelpe deg med et seriøst svar? Anonymkode: edb78...d76 Herrefred for et unødvendig "svar". Anonymkode: 44c17...ba7 13
Atea Skrevet 21. august 2018 #8 Skrevet 21. august 2018 For mye vaskepulver? Jeg bruker knapt halvparten, men har som regel også på forvask og tøyet blir rent. En venninne lånte bort leiligheten og fant vaskemaskinen som du beskriver når hun kom hjem, for mye vaskepulver eller kunne det ha noe med at det var et billigmerke? Maskinen fungerer som den skal i dag, noen år senere. Omo skal være bra nok.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #9 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, Atea skrev: For mye vaskepulver? Jeg bruker knapt halvparten, men har som regel også på forvask og tøyet blir rent. En venninne lånte bort leiligheten og fant vaskemaskinen som du beskriver når hun kom hjem, for mye vaskepulver eller kunne det ha noe med at det var et billigmerke? Maskinen fungerer som den skal i dag, noen år senere. Omo skal være bra nok. Tror ikke det var for mye. Jeg bruker omo. Anonymkode: 21ca0...d72
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #10 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Står den i vater? Anonymkode: f1a1d...312 Hva betyr vater Anonymkode: 21ca0...d72
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #11 Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr vater Anonymkode: 21ca0...d72 Står den vannrett? Det er det vedkommende mener. Anonymkode: ec332...353
Atea Skrevet 21. august 2018 #12 Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva betyr vater Anonymkode: 21ca0...d72 At den står helt vannrett og ikke skjevt. Det kan være gulvet er skjevt og da må man legge noe under eller det kan justeres under på maskinen. Bruk et vater, eller en klinkekule. Ruller klinkekula er den ikke i vater.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #13 Skrevet 21. august 2018 10 minutter siden, Atea skrev: At den står helt vannrett og ikke skjevt. Det kan være gulvet er skjevt og da må man legge noe under eller det kan justeres under på maskinen. Bruk et vater, eller en klinkekule. Ruller klinkekula er den ikke i vater. Den maskinen vi hadde før den hadde vi ikke noe problem med. Og den stod også på samme sted som den nye. Vet ikke om det er noe med gulvet. Den tar heller ikke tøymykner ordentlig Anonymkode: 21ca0...d72
Atea Skrevet 21. august 2018 #14 Skrevet 21. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Den maskinen vi hadde før den hadde vi ikke noe problem med. Og den stod også på samme sted som den nye. Vet ikke om det er noe med gulvet. Den tar heller ikke tøymykner ordentlig Anonymkode: 21ca0...d72 Da vet jeg ikke. Har vanntrykket endret seg? Det kan være at det går på garantien. Håper andre her kan svare som er nevenyttige.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #15 Skrevet 21. august 2018 42 minutter siden, Atea skrev: Da vet jeg ikke. Har vanntrykket endret seg? Det kan være at det går på garantien. Håper andre her kan svare som er nevenyttige. Jeg kjøpte den fra finn. Eieren kjøpte den i april 2016. Jeg fikk med kvitgering også. Burde jeg ringe der maskinen er kjøpt fra? Den står ikke på mitt navn da Anonymkode: 21ca0...d72
Atea Skrevet 21. august 2018 #16 Skrevet 21. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg kjøpte den fra finn. Eieren kjøpte den i april 2016. Jeg fikk med kvitgering også. Burde jeg ringe der maskinen er kjøpt fra? Den står ikke på mitt navn da Anonymkode: 21ca0...d72 Det vet jeg ikke, men ring og hør med dem. Du har kvittering, men er det kvitteringen som fulgte med maskinen?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #17 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, Atea skrev: Det vet jeg ikke, men ring og hør med dem. Du har kvittering, men er det kvitteringen som fulgte med maskinen? Ja de som kjøpte maskinen sendte oss kvitteringen på mail da vi kjøpte av dem gjennom finn. Anonymkode: 21ca0...d72
ajarRun Skrevet 21. august 2018 #18 Skrevet 21. august 2018 Hvorfor bruke den fjottete skuffen når man har sånne morsomme baller med hull i? Jeg har tre baller. En for forvask, en for skyllemiddel og en for midvask. Slenger vaskemidlet i dem og hiver dem inn med vasken. Har også tre sånne tørkekuler jeg hiver inn i vaskemaskinen også. Hvorfor ikke begynne tørkingen med en gang? Sun selger sånn oppvaskmaskinrens, det funker i vaskemaskiner også, prøv å vask vaskemaskinen med det? Vær obs på at Biotex er relativt ubrukelig til å vaske talerkner... Hvis oppvaskmaskinrens ikke funker bruker jeg å vaske et hvitt håndkle med ca en halv flaske klorin på høyeste temperatur. Dette funker alltid.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #19 Skrevet 21. august 2018 8 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Hvorfor bruke den fjottete skuffen når man har sånne morsomme baller med hull i? Jeg har tre baller. En for forvask, en for skyllemiddel og en for midvask. Slenger vaskemidlet i dem og hiver dem inn med vasken. Har også tre sånne tørkekuler jeg hiver inn i vaskemaskinen også. Hvorfor ikke begynne tørkingen med en gang? Sun selger sånn oppvaskmaskinrens, det funker i vaskemaskiner også, prøv å vask vaskemaskinen med det? Vær obs på at Biotex er relativt ubrukelig til å vaske talerkner... Hvis oppvaskmaskinrens ikke funker bruker jeg å vaske et hvitt håndkle med ca en halv flaske klorin på høyeste temperatur. Dette funker alltid. Takk for at du skrev...men hvilken maskin snakker du om nå?oppvaskmaskin?eller vaskemaskin? Jeg trenger hjelp med vaskemaskin. Hva slags baller er det du snakker om? Jeg har ikke hørt om det. Har du bilde? Høres smart ut👍 Anonymkode: 21ca0...d72
ajarRun Skrevet 21. august 2018 #20 Skrevet 21. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du skrev...men hvilken maskin snakker du om nå?oppvaskmaskin?eller vaskemaskin? Jeg trenger hjelp med vaskemaskin. Hva slags baller er det du snakker om? Jeg har ikke hørt om det. Har du bilde? Høres smart ut👍 Anonymkode: 21ca0...d72 Snakker om vaskemaskin! Disse er blitt mindre vanlige av en eller annen absurd grunn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå