Gjest Kritt Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Tenåring trenger ny dress, og jeg har ikke lyst til å kjøpe dyr dress før han er utvokst. Dressmann og Cubus høres litt kjipt ut, men vet du hvor de har dresser av god kvalitet som ikke nødvendigvis koster skjorta? Kjøpte en på 4Men tidligere, men den var dyr. Eller er Dressmann og Cubus helt ok? Han er for stor for barnestørrelser (180+ høy). Tips mottas med takk.
Belima Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Så heldig du er som har en sønn som vil bruke dress. Du fortjener en 🥀 Registrerte sist 17.mai, at de ungdommene som gikk i tog ikke hadde dress, kanskje en eller to, men mange hadde pene bukser og skjorte/genser. Selvfølgelig var det flere som hadde olabukser. Var jeg deg, ville jeg tatt med sønnen til DM eller andre rimeligere butikker og sett om han fant noe der. Det er jo ikke sikkert at merket er så viktig for han som vi voksne ofte tror det er. Snakk med han om det og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Dressmann har fine dresser som er helt ypperlig til gutter i voksealder. Sønnen min fikk ny dress et år til 17 mai, og allerede i november var buksa for trang. Et år etterpå måtte jeg kjøpe ny dress pga han vokste enda mer (fra 179 cm til 185 cm) jeg trodde faktisk han hadde vokst seg ferdig på 179 cm Moten akkurat nå er vel litt trange dresser, så gå for en dress fra Dressmann. Anonymkode: 951a9...a2c
Gjest Kritt Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, Belima skrev: Så heldig du er som har en sønn som vil bruke dress. Du fortjener en 🥀 Registrerte sist 17.mai, at de ungdommene som gikk i tog ikke hadde dress, kanskje en eller to, men mange hadde pene bukser og skjorte/genser. Selvfølgelig var det flere som hadde olabukser. Var jeg deg, ville jeg tatt med sønnen til DM eller andre rimeligere butikker og sett om han fant noe der. Det er jo ikke sikkert at merket er så viktig for han som vi voksne ofte tror det er. Snakk med han om det og ta det derfra. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dressmann har fine dresser som er helt ypperlig til gutter i voksealder. Sønnen min fikk ny dress et år til 17 mai, og allerede i november var buksa for trang. Et år etterpå måtte jeg kjøpe ny dress pga han vokste enda mer (fra 179 cm til 185 cm) jeg trodde faktisk han hadde vokst seg ferdig på 179 cm Moten akkurat nå er vel litt trange dresser, så gå for en dress fra Dressmann. Anonymkode: 951a9...a2c Takk for svar. Ja, han vil bruke dress, føler seg fin i den. Heldigvis er han ikke merkebevisst, det er kanskje jeg som er mer snobbete, og jeg er glad i kvalitet. Men tror nå jeg skal ta ham med på Dressmann en tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå