Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammalt og uaktuelt nytt - forslaget vart raskt drege tilbake.

Skrevet
Gammalt og uaktuelt nytt - forslaget vart raskt drege tilbake.

uansett så viser jo dette han må bli fjerna fort som mulig.

Skrevet

Sukk, denne Høybråten altså..og dette forb...overformynderiet han praktiserer...

Skrevet
Et forslag fra Dagfinn Høybråtens departement kan bety slutten på drinker som Bond-klassikeren Vodka martini.

Det er jo ikkje slik at D. Høybråten sit åleine på kontoret sitt og formulerer alle forslaga drå dept.! Politikk er langt mindre avhengig av einskildpersonar enn media gjerne gjev inntrykk av.

Må ellers seie at eg - sjølv om det sikkert 'berre' er ein talemåte - vert litt skremt når ein slenger rundt seg utsegn om at menneske skulle vore drepne, fordi dei har ei meining som strir mot eins eiga. Men det er forsåvidt ei anna sak...

Skrevet

Hah, som jeg digger de KrF-folka. De eier baller. :ler:

Jeg liker dem, jeg. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo ikkje slik at D. Høybråten sit åleine på kontoret sitt og formulerer alle forslaga drå dept.! Politikk er langt mindre avhengig av einskildpersonar enn media gjerne gjev inntrykk av.

Statsråden har stor makt til å farge politikken, selvfølgelig har han det. Videre er han den øverste lederen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld meg, men kan dere lese? :o

Det er ikke Høybråten som foreslår alle disse tulletingene, det er de moralsk forknytte helsebyråkratene i Sosial-og helsedepartementet!

Høybråten er den øverste lederen i dette departementet, han er ministeren.

Men det er da ikke riktig å holde ham ansvarlig for alle tulle-forslagene fra hans ansatte?!!!

Jeg synes Røykeloven fungerer utmerket godt og jeg er storfornøyd med retten til å puste i ren luft på offentlige steder. :)

Høybråten får ufortjent mye drittkasting...kan dere ikek kjefte på helsebyråkratene isteden? Det er jo de som foreslår all denne dumheten med mindre drinker osv... :roll: Et forslag som kan ta pusten fra enhver :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...