AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Eller kan man squirte uten ? Anonymkode: 8be4f...e5b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Usikker på om jeg kan si at jeg IKKE får orgasme, men jeg har squirtet flere ganger med en veldig svak en, som jeg nesten kan si at ikke var en. Orgasmen og squirtingen kommer ikke alltid hånd i hånd. Har fått min beste orgasme uten å squirte, faktisk! Skulle ønske jeg ikke squirtet, det er så upraktisk. Anonymkode: 1f519...480
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Personlig squirter jeg kun, når jeg har en heftig orgasme. Men det føles som 1L væske. Anonymkode: f933b...899
BMW 5-serie 535D Skrevet 21. august 2018 #5 Skrevet 21. august 2018 De fleste squirter nok etter en orgasme
martineb Skrevet 21. august 2018 #6 Skrevet 21. august 2018 Jeg squirter både med og uten orgasme, men kraftigere når jeg kommer
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2018 #7 Skrevet 21. august 2018 Både og. Spesielt ved god g-punktsstumili squirter mange, men selve orgasmen kan være vanskelig å oppnå da hovedissuen med g-punktsorgasme er mentale sperrer.
Sphynx Skrevet 21. august 2018 #8 Skrevet 21. august 2018 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Både og. Spesielt ved god g-punktsstumili squirter mange, men selve orgasmen kan være vanskelig å oppnå da hovedissuen med g-punktsorgasme er mentale sperrer. Hæ? Tenker du på at folk ikke får det fordi de tror de ikke kan?
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2018 #9 Skrevet 21. august 2018 24 minutter siden, Sphynx said: Hæ? Tenker du på at folk ikke får det fordi de tror de ikke kan? Heftig g-punktsstimuli setter i gang utrolig mye følelser hos mange kvinner. Følelsen av et trykk som bygger seg opp, at man må tisse, at man mister kontrollen etc. Dette gjør at veldig mange spenner seg og effektivt holder igjen orgasmen. Nøkkelen for mange er dermed å bli komfortabel og avslappet - å bare la det skje. Det tar fort noen måneder, men som regel har jeg og mine partnere klart det i lag. Det tar gjerne lang tid etter den første virkelige orgasmen før hun klarer å nyte dem helt ut samt oppnå dem jevnlig.
Sphynx Skrevet 21. august 2018 #10 Skrevet 21. august 2018 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Heftig g-punktsstimuli setter i gang utrolig mye følelser hos mange kvinner. Følelsen av et trykk som bygger seg opp, at man må tisse, at man mister kontrollen etc. Dette gjør at veldig mange spenner seg og effektivt holder igjen orgasmen. Nøkkelen for mange er dermed å bli komfortabel og avslappet - å bare la det skje. Det tar fort noen måneder, men som regel har jeg og mine partnere klart det i lag. Det tar gjerne lang tid etter den første virkelige orgasmen før hun klarer å nyte dem helt ut samt oppnå dem jevnlig. Ah, det var det du mente. Ja, da gir det mening
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #11 Skrevet 21. august 2018 Det er jo urin så nei tissing er ikke kult. Dere tror dere skiller ut spermlignende. Nei det er urin dere. Anonymkode: 81594...6f7
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2018 #12 Skrevet 21. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo urin så nei tissing er ikke kult. Dere tror dere skiller ut spermlignende. Nei det er urin dere. Anonymkode: 81594...6f7 Deler av det kommer fra blæra, ja. Det som er interessant er at de gjorde forsøk på dette i en MR-maskin (eller hva enn det var). De som squirter mye gjør det selv rett etter blæra er tømt, så den fylles opp raskere enn nyrene klarer å jobbe. Ergo er det litt vanskelig å si nøyaktig hva det er, da avfallsstoffene som gjør urin til nettopp urin ikke er til stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #13 Skrevet 21. august 2018 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Deler av det kommer fra blæra, ja. Det som er interessant er at de gjorde forsøk på dette i en MR-maskin (eller hva enn det var). De som squirter mye gjør det selv rett etter blæra er tømt, så den fylles opp raskere enn nyrene klarer å jobbe. Ergo er det litt vanskelig å si nøyaktig hva det er, da avfallsstoffene som gjør urin til nettopp urin ikke er til stedet. Ja nettopp. Slapp blærekontroll sier jeg. Er da ikke kult en plass. Anonymkode: 81594...6f7
Katten.2.0 Skrevet 21. august 2018 #14 Skrevet 21. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja nettopp. Slapp blærekontroll sier jeg. Er da ikke kult en plass. Anonymkode: 81594...6f7 *fjæspalme* Det kommer urinrester med sæden når mannen kommer. Betyr det at sæd er piss? 5
Sphynx Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 På 21.8.2018 den 19.19, Katten.2.0 skrev: *fjæspalme* Det kommer urinrester med sæden når mannen kommer. Betyr det at sæd er piss? Hahaha. Elsker comebacket! 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #16 Skrevet 23. august 2018 Jeg spruter rett etter orgasme. Anonymkode: 4aae0...885
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå