Gå til innhold

Lei midlertidige ansettelser, turnus og delvis arbeidsledighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I det siste har jeg begynt å lure på om jeg har utdannet meg til arbeidsledighet. Jeg var nyutdannet sosionom for to år siden, og det eneste jeg får tak i er stillinger som ringevikar i turnus eller jobber i butikk.

Jeg drømmer om jobb 8-16, så jeg kan få en stabil situasjon økonomisk og i forhold til familie jeg ønsker etter hvert. Hadde det ikke vært for mannen hadde jeg per dags dato ikke kunnet betale livsopphold og regninger.

Jeg søker for harde livet, men jobber nå i turnus som tilkallingsvikar MAKS to dager i uka om jeg er heldig..

Hva søren gjør man? Og hvor kan jeg få jobben jeg ønsker? Det er lite på NAV for tiden.

Anonymkode: 2046f...bf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det pinligste er at jeg i teorien er utdannet så jeg kan hjelpe folk ut i arbeid, men så klarer jeg ikke lande en jobb selv en gang..

Anonymkode: 2046f...bf1

• Liker 3
Skrevet

Sosionom er jo veldig bredt. Hva har du søkt og hva vil du jobbe med?

De jeg kjenner som er sosionom har alle fått jobb kjapt. Noen inom rus, psykiatri, skolekurator (eller hva det heter), krisesenter, NAV, mottak for flyktninger...

Skrevet

Å ønske seg 8-16 jobb er jo en ting, men du bør søke alle jobber (også tunrusjobber) frem til du har nok erfaring til å nå opp i isøknadsbunken på dagstilling. Miljøterapeut innen rus, psykiatri, flytningmottak eller barnevern f.eks. 

Anonymkode: 4dd5a...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...